خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوش بحالم های پارسال

شه ژالب! عید امسال به من حالو هوای عیدو نداد! یعنی زیاد نداد. 

ولی خوش بود. شاد و دلچسب 

قبل از عید دوباره مث پارسال هفت سین انداختیم تو گروه، کلی عکس گرفتیم(به قول آقای عین، اونقدری که تو این دو سال عکس گرفتم تو عمرم ازم عکس نگرفتن!)، دفاع هم کلاسیم بود، استاد ههمونو ناهار دعوت کرد رستوران، شب آخر با بچه ها رفتیم پارک، رفتیم آشخونه، هم اتاقیم عروس شد و خبرش شادم کرد، دوستم دکتری قبول شد، و اگه همینطور برگردم به عقب، یعنی به سمت اولای سال 91 برگردم باید به خودم یاداوری کنم که سال بالایی هام تقریبا همگی رفتن دکتری، کنگره های مختلفی شرکت کردیم و به شهرای مختلفی سفر کردم، بابام زنبور دار نمونه شد، داداشم خیلی بزرگ تر شده و تقریبا یه مرد کامل و مهربون، خودم خیلی خوش گذروندم، با هم اتاقیا به نیشابور سفر کردیم، و... کلا سال جالبی بود و خداوند رو هزار بار سپاس که به شیرینی هم تموم شد

 

پایان امسالتون هم سبز سبز سبز، عزیزان 

 

عید امسال اتاقمون تو گروه: 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
فری سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:37 http://labkhkhand.blogsky.com/

چه خوب. امیدوارم هر سال عیدات بیشتر و بیشتر حال و هوای عیدو داشته باشن. فکر که می کنم، هیچ وقت به اندازه عیدها (البت به جز ماه رمضون ها) مردم اینقدر برای هم دعا نمی کنن!
خوشحالم که پست گذاشتین!
منظورت از آشخونه ، همون آشخانه نزدیک بجنورده؟ اونجا چی کار می کردین؟

مرسی عزیزدلم
اتفاقا حدس زدم شاید با اونجا اشتباه گرفته شه!
نه منظورم یه رستوران سنتی که توش فقط انواع آش سرو میشه(تو راهنمایی ۲۰)
آره واقعا. آدم همه ی کسو کارش میان جلو جشمش و حتما سر سفره دعاشون میکنی

belladona سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:51

سلام عزیزم سال نوت مبارک باشه خوشگلم چه سفره ی هفت سین نااااااازی ایول. ایشالله که سال92 واست سرشار از موفقیت و سلامتی باشه دوست گلم بووووووووووس

مرسی خوشگله دختر
مرسی دوست جون. ایشالله برای تو هم عالی تر از هر سال دیگه ات باشه.

ندا سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 http://lore.blogsky.com

کامنت بلی دقیقن با صدای خودش میاد تو ذهن ادم ، انگاری خودش حرف میزنه ، هعی دلمون تنگ شده

طروات جونم سال نوت مبارک :-* ایشالا امسال برات بهترین باشه :-*

آره عزیزم. خب خودشه دیگه

مرسی ندا جون. همینطور بهترین ها برای تو پیش بیاد خانوم گل.

ایمان خرم روز پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:09

واسه منم دعا کردی؟

الهی که همه سلامت و خوشبخت باشن؛ از جمله شما

ایمان خرم روز جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:52

ای جون دلم.پس من تا آخر امسال خوشبخت و سلامتم.تو سلامت باشی مام سلامتیم.تو خوشبخت بشی مام خوشبخت میشیم

فرهاد سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 http://www.semicolon.blogsky.com

راستش به منم حال و هوای عید نداد خیلی.اون از سفره ی عید که در نهایت ناباوری همگان تخم مرغش یادمون رفت! اونم از تفاوتش با سال های قبل که همیشه یک چیزی به عنوان شروع سال جدید می نوشتم و امسال ننوشتم!البته فک کنم این باعث شده سالمو بهتر شروع کنم!
کلا هم خیلی خوشحالم
شما ها هم موفق و شاد باشین دوستان

افا راست میگیا فرهاااد! ماهم تخم مرغ نذاشته بودیم و الان فهمیدم

راستی سلااااااام مستر! کجایی بابا تو؟ ما دلمون برات تنگ میشه ها! تو یه جور نوستالوژی شدی برای ما و فکر کنم ما هم برای تو! نه؟
دوستای قدیمی هستیم آخه

خوشحالیم که خوشحالی. سال خوبی داشته باشی فرهاد جان.

فرهاد سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:22 http://www.semicolon.blogsky.com

درست فکر کردی شما هم واسه ی من یه حالت نوستالژیک پیدا کردین واسه همین احساس وظیفه ی خاصی می کنم در کامنت گذاشتن واسه تون

فری چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:35 http://labkhkhand.blogsky.com/

ئعععععععع! آخر عیدی ما رو یاد تخم مرغ انداختین ها!

ئععععع! تو هم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد