خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دشت و دمن

جای همگی خالی، امروز رفتیم 9ام به در! خیلی خوب بود. 

رفتیم کوه، وسطی بازی و استپ هوایی(نمیدونم بلدی یا نه!) بازی کردیم و کلی خوش گذرونی دیگه! جمعمون میشیم 19 بچه ی قد و نیم قد! از 10، 12 ساله تا 28 ساله 

 12 به در و 13 به در هم دور همیم ایشالله. 

حالا این که چرا اینجا اعلام کردم، یه دلیل مهم داره! اونم اینه که

 

 

 

>>>  دماغتون بوسوزه 

               

 

کرم دارم الان خو مطلبی هم که نیست پستش کنم! 

اگه الان داری سوال میکنی که حالا چه اجباری ی ی هست به پست گذاشتن؟ 

باید بگم بعله هر چند وخ یه بار اینجا باید آب پاشی جارو شه، همینه که هست 

نظرات 8 + ارسال نظر
یــامــی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:36

سیلااام
از همون قلیون نبردنتون فهمیدم دخملین دیگه همین
با تشکر از شووووما خدافظ

علیک سلام
خوبی یام یامی؟ تو دخملی یا پسمل؟

ما کلا غلیون و قلیون و ازین چیز میزا نمیبریم. همچنین باید عرض و نیز ارض کنم خونواده بودیم شامل دختر و پسر متعدد

یامی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:38

بازم سیلام
اون غلیون بود نه قلیون
شرمنده (غلیــون) سوتفاهم شد

رفتی که!

فری شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 http://labkhkhand.blogsky.com/

دمت گرم. اصلا من حال می کنم با این آپ دو دیتی شما ها. با این احساس مسئولیت تو. یعنی اگه من بشم رئیس اداره بوووووووق، حتما تو رو می کنم مسئول یه کار مهم! چون تو خیلی مسئولیت پذیری.
ولی جدی حال کردم با این پستت، مخصوصا "دماغتون بسوزه" خدایی سوخت شما به هدف خود رسیدید. 20 امتیاز


فری با جونو دل دعا میکنم تو رئیس اداره ی بوووووق بشی الهی آمین

ای جانم؛ فقط ۲۰ امتیاز؟ دماغت سوووخته هاااا

belladona شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:36

دماغ منم سوخت
عزیزم ایشالله که بهت خوش بگذره

میسی خوشگل من

صحرا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:43

آخ ی ی ی ی ی
طراوت جون جمله ی *همینه که هست* منو به شدت یاد برکه انداخت و یهو دلم واسه قدیماا!! تنگ شد
اعتراف میکنم دماغ منم سوخت

اصن اون جمله کلن به یاد برکه اونجاست
الهی بگردم. تو دیگه چرا؟ تو که کل عیدو تو ایران گردی بودی آخه!

رها چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:31 http://fair-eng.blogsky.com

زهرا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:51 http://loser-in-love.blogsky.com/

سیلام
همیشه به گشت و گذارررررر
من سیزده بدر پارک ملت مشهد بودم
دماغت بسوووووووزه

شلوخ نبود؟!
چه خوب. منم کنار یه دریاچه ی تقریبا بزرگ بودم. دماقت بووووسوووووزه ه ه ه ه ه(اینم اشانتیونت>>)
خوب بید؟

زهرا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:32 http://loser-in-love.blogsky.com

چرا خیلیییییییی شلوخ بود تازشم چرخ و فلکم سوار شدم
بعله بعله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد