خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

صحرای احساساتی

اصلا از اول از همون بچگی خیلی احساساتی بودم. یادمه از کلاس سوم دبستان دفتر خاطرات داشتم و از ده دوازده سالگی برا خودم شعر می گفتم! میگین خب که چی؟ 

امروز از فرط بیکاری نشسته بودم پای روم به دیوار و شونصد تا کانال رو زیر و رو می کردم که یهو از یه آهنگی خوشم اومد. 

یه کلیپ بود از یه خواننده ترک به اسم اسماعیل یکا. جریان از این قرار بود که پسره هویجوری الکی با دختره بهم می زنه و تحویلش نمی گیره و کلی عذاب وجدانم داره که داره بی دلیل اینکارو میکنه. شب وقتی میخوابه خواب می بینه که دختره داره در حالی که گریه میکنه توخیابون می دوه و یهو تصادف میکنه و میمیره. با ترس از خواب بیدار میشه و میره سراغ لپ تاپشو خلاصه نفهمیدم چجوری متوجه میشه که دختره دوست جدید پیدا کرده. خلاصه خستتون نکنم بعد یه صحنه ای نشون میده که دختره می بینه که پسر دومیه هم بهش خیانت میکنه و دقیقا شکل خواب اون پسره گریه میکنه و می دوه.پسر اولیه هم داره می دوه که به دختره برسه که خودش تصادف میکنه و می میره!  

میدونم به بدترین شکل ممکن ماجرا رو تعریف کردم و الان با خودتون میگین که چه کلیپ مسخره ای! ولی این کلیپ و بیشتر آهنگ زیبای اون که دست و پا شکسته برا خودم ترجمش کردم باعث شد بشینم و چند دقیقه ای گریه کنم... 

پیام اخلاقی این ترانه اینه که تا هستیم قدر همو بدونیم و اینکه فک نکنیم همیشه فرصت برای جبران هست چون معلوم نیس چقدر عمر میکنیم... 

بلافاصله رفتم سراغ اینترنتو این آهنگو دانلود کردم. اسم ترانه aramani bekledim هستش به معنی منتظر تماست بودم. حجم کلیپش زیاد بود فایل صوتیشو گذاشتم برا دانلود.مطمئنم ترک زبانها خیلی از شنیدنش لذت بردن. من عاشق زبان ترکی ام.کاش میتونستم کامل ترجمش کنم 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فری یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 http://labkhkhand.blogsky.com/

چه ماجرای پیچیده ای داشته این کلیپ!


راوی ماجرا یه کم پیچوندش وگرنه ماجراش خیلی ساده بود

طراوت یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 http://nabeghehaye89.blogsky.com

الهی بگردم دخترم. نکنه یاد اذیتایی که منو کردی افتادی یهو!!
بابا بیخیال؛ من آدم مهربونی هستم! زودی از دلم میره؛ نترس

روز عیدی چرا گریه میکنی خب خوشگله دختر؟

طراوت جان من همیشه اعتماد به نفس تو رو تحسین میکردم !
خب احساساتی شدم دیگه

belladona یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:24

ای دختره ی احساساتیعزیزم اینروزا خیلی به یادتم خیلی، می دونم که نمی دونی
این کلیپه دهن منو آب انداخت من عااااشق موزیک ویدئو می باشم و از اونجایی که متخصص دانلود خودتی سو من به همین آهنگ اکتفا کرده و از راه دور باهات همدردی می کنم.همچنین تصمیم داشتم واسه تو و برکه پست تولدتون مبارک بذارم که حتی نتونستم یه اس بدم. عزیزم تولدت مبارک ایشالله که یک سال بسیار عالی از هر لحاظ در انتظارت باشه چون که لیاقتشو داری خوشگلم
واقعا با دیدن این پستت خوشحال شدم

بلی جونم باورت میشه همین چند دقه پیش با آبجی و ندا داشتیم فیلمی رو که تو کوهسنگی به یاد ایران! گرفته بودیم با دکتر اندرسون!رو می دیدم و هی می گفتم یاااادش بخیر...
منم همش به یادتم گلم
مرسی عزیزدلم که به یادمی یه دونه ای بلی جونم

رها شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:37 http://fair-eng.blogsky.com

چرا پست نمی زنین بچه ها؟! درس و مشخ دارین؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد