خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خاطرات مادرجونی

سلام دخترای خوشگل و پسرای عسل. حال و احوالتون بهاریه دیگه حتما، آره؟ 

دیدم موضوع پوضوع برا پست جدید موجودی نداریم، گفتم دوباره یَک خاطرَه در کنم از مادرجونم 

مادرجون و بابایی من خیلی سال عمرشونه. مثلا همون 80 تا 90 میشه دیگه!! ولی خداروشکر سرپایند هردوشون. فقط مادرجون خیلی سخت شنوا شده و بابایی خیلی سخت بینا 

چند وقت پیش مادرجون باز مریض شده بود و افتاده بود گوشه خونه. با مامان رفتیم خونشون. دیدیم بابایی بنده خدا نشسته رو کاناپه و های های گریه میکنه!! 

:چـــــــــــــــــــــــــی شده بابایی؟ 

: مگه نمیبینین مادرتون چی شده؟! 

من:  مامان:  خب مقتضی سنشه بابا! هر چند وقت یه بار مریض میشه جون ناپرهیزی میکنه تو خوردنش! 

بابایی: نــــــــــــــه!نــــــــــــع! اصلا و ابدا!! اینو چشم زدن!! هی بهش میگم اینقدر لباسای رنگاورنگ نپوش، به خودت نرس، نرو تو خیابون و روضه و این جاها، مردم چشمت میزنن آخر، هی گوش نکرد! اینم حالشه! 

حالا من:  

مامان: 

بابایی:  

چشم شور:  

نظرات 12 + ارسال نظر
arash شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:51 http://alborz-pic.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز خوشحال میشم به منم سر بزنی در انتظار نظر زیبای شما هم هستیم.

رها شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:52

ای جانم! چه رمانتیک!!

سلام خوشگلم. به خاطر تو خاطره در کردما
آره؛ یعنی من یه همچین بابایی دارم!! ولی مادرجونم اصلن رماتیک نیست! اصلن!

فری یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 http://labkhkhand.blogsky.com/

دمشون گرم. یعنی حتی باید به حال این پیران هم حسرت بخوریم!

belladona یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:02

وااااااااااااای الهی بگردم چقده اینا عشقن ایشالله که سالهای سال به سلامتی و. خوشی با هم زندگی کنن و سایه شون بالا سرتون طراوت جونم
عزیزم کجایی تو مشهدی؟من خونه م و انگار حالاحالاها هستم دیگه اگه تا اردیبهشت از دکتر و ایضا مقاله خبری نشد میام گیش کشون دفاع می کنم

ایشالله.

بلی نرفتی مشهد؟!
نه من خونه ام!! حوصله ندارم بردم تو اون دخمه! ولا!
ممول و فاطمه اومدن ولی. میدونستی فاطمه عروس شده؟!

یعنی تا اردیبهشت نمیای؟

فری یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:25

مبارکه مبارکه (اشاره به عروس شدن فاطمه خانم)

خیلی دختر ماهیه. ایشالله که خوشبخت شه.
مرسی فری گلی

جناب دکتر یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:44

قربون این بابایی همگی برن(اگه رفتید زود برگرید)
در اینجاست ک شاعر میفرمایید
سر زبونمه چه بود
ای بخیال
ما شا الله بایایی


شما دکتر چی هستید جناب؟!
خوش اومدید

belladona دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:45

خوشگل نازم مرسی ازت خیلی خبر خوبی بود آمار رو فاطمه از گرفتم. من تا اردیبهشت نمیام عزیزم و تو فکر کن که از روزی که اومدم خونه یه خط دست به پایانامه نزدم البته کار زیادی نداره ولی حجمش زیاد شده و ورد هی هنگ می کنه به قول مطهره جیگرمو خون کرده این ورد لامصب! تو کی میری مشهد طروات جونم؟

قوربونت عزیزم
دعوام نکرد بگه چرا خبرشو دست دوم کردم؟!

بلی تا اردیبهشت که خیلی دیره بعدشم میای یه هفته ای دفاع میکنی میری؟! اصن طاقت میاری تا اون موقع؟
آره دیگه این همه نرم افزارای حرفه ای برا تایپ؛ چسبیدن به وورد

فری دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:03 http://labkhkhand.blogsky.com/

بچه ها حداقل منو دفاعتون دعوت کنین بیام ببینمتون

عزیزم تو دو قدم با خوابگاه ما فاصله داری!
هر وقت دوست داشتی میتونی بیای و خوشحالمون کنی.
البته دفاع که حتما حتما دعوتت میکنیم خانوم گل.

زهرا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 http://loser-in-love.blogsky.com

عشق واقعی به این میگن چ

وای زهرا وقتی به هم میپرن و جنگ و دعوا تو کجایی پس؟!

قیچی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:06

سلام طراوت نازنین سال نوت مبارک خوبی خوشی دماغت چاقه؟
بازم که گیر دادی به بابایی و مامانی. ایشالا صد سال زنده باشن
(صد سال منظورم صد سال از این به بعد بوودا)
(آیکونه "آرزو بدون اندیشدن به عواقب آن")

سلام حسین جان.بابا شما مارو همون نازنینم صدا کنی قبولت داریم
آخه اینا خییییلی قابل گیرن!
عواقبش خوبه؛ نگران نباش پسر جان :)

قیچی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:07

آقا تا ما راهی مشهد شدیم ملت پیچیدن تو خونه ها و شهراشون زندگیه داریم (آِیکونه غرغرهای مرد خونه)

اومدی مشهد؟
من هفته دیگه مشهدم ها! اگه میای بگو ببینیمت خو! افتخار بدین آقاااااا

نون الف سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:02 http://lore.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد