خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

یکسره داره بارون میاد!

یکسره داره بارون میاد که!  

 

(نظر یادتون نره)

نظرات 12 + ارسال نظر
فری دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:45

این که خیلی خوبه :)

آخه هی سرد میشه! دوست نوداشته ام!

فری دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:13

ایمان خرم روز دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:23

من قرار بود قهر باشم.بنابر این من اون نیستماا یکی دیگه ام

باشه تو ایمان قهرو هستی به جای خرم روز! خوبه؟

لوس بودی ایمان لو نمیدادیا!!

ایمان خرم روز سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:58

خوب دیگه وقتی دختر مورد علاقه ادم محل نده اینجوری ادم حالی به حالی میشه

قیچی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:59

به به سلام ... خوبی خوشی آقا مراتب شیفته گی به تریپ و جمالتون رو همچین دولپی و قلمبه از ما بپذیرید جیگر. میگم اینجا که باروون نمیاد.. اونموقع که تو اینو نوشتی، اونجا هم باروون نمی اومد ... میگم نکنه میدون دکتر شرعتی باروون میاد هان. اسمشو درست گفتم دیگه؟! (آیکونه فرهنگ سازی)

به به سلااااااام آقا! خوبی؟ خوشی؟
وای نگووو؛ خجالت زده شدم که


اونموقع که نوشتم که تقی آباد سییییل بود
چطور میگی بارون نمی اومد تقی آباد؟!

قیچی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:00

شرعتی = شریعتی
(آیکونه اصلاحات) + (آیکونه گند زدن به فرهنگ)

قیچی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:15

یه بنده خدایی هم خجالت بکشه و بیاد آپ کنه بعد از یک ماه...

درگیر مسایل زناشویی هستن فکر کنم

فری سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:21 http://labkhkhand.blogsky.com/

تبریکات صمیمانه خود را از همینجا به بلی جان اعلام می کنم. خوش و شاد باشین همتون ایشالا

مرسی عزیزززززززززم؛ مووووووووووووچ(از طرف خودم و بلی)

قیچی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:33

طراوت میگم برای ماچ به فری از خودت مایه بذار... بلی ماچاشو جای دیگه نیاز داره (آیکونه ستاد صرفه جویی در ماچ)


اینو خیلی خوب اومدی!
البته بلی جونم حتما یه چندتایی هم برا دوستاش کنار میذاره خو

belladona چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:23

ای ناقلاهای شیطون بلا طراوت جونم مسایل زناشویی کدومه مادر من تازه قبول کردم که ایشون رو بشناسم والله!

اینا همش میاد برای تو :****************************
بشناس مادر؛ خوب بشناس خب؟

belladona چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:24

این از کامنت قبلی جا مودم:-D:-D:-D

نون الف چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:29 http://lore.blogsky.com

اقا اصن این کیه که بلی قبول کرده بشناسش ! شومااینو به من نیشان بده :|

دوشواری داره نَدا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد