خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

جوانانه

من همیشه گوشواره هامو با لباسام ست میکنم. مثلا با لیاس سبزم گوشواره سبز و با لباس طرح عروسکی گوشواره ی اون مدلی و اگه هم دستبند یا گردنبندشو داشته باشم با اونم به خودم صفا میدم

گوشواره های بدلی قیمت زیادی ندارن. همین که موهاتو شونه کنی و آبشاری ببندی بالا سر، بعد یه رژ کمرنگ بزنی و یه گوشواره ی خوشگل مناسب با رنگ لباست بپوشی، هم تو روحیه ی دیگران موثره هم خودت. اگه دختری حتما امتحانش کن...

قدیما همیشه لاک با لباسم عوض میکردم. خب زدن لاک به دست مشکلات داره، ولی رو انگشت پا که میشه!

دیشب رفتم سراغ لاک هام. دلم براشون سوخت، فراموششون کردم انگار. خیلیاشون خشک شدن، یه عده در نیمه باز داشتن، یه عده داشتن جون میدادن و یه عده ام منو شدیدا غافلگیر کردن! جون بعد از گذشت مدت ها هنوز عینهو روز اولشون شاداب و سالم و وفادار بودن. لاک بنفشمو انتخاب کردم و نشستم گوشه اتاق به لاک زدن. نگاش که میکنم، احساس خوبی دارم. بیشتر جوونی بهم یادآوری میشه. کاش میشد دست رو هم لاک زد...

کاش بیشتر به خودمون برسیم

بیشتر برای خودمون وقت بزاریم، بیشتر خودمونو دوست داشته باشیم، حیفِ ما! ...

پ. ن : دلم واقعا میسوزه

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 http://mbz-days.blogsky.com/

سلام بر همگی شما
من تازه با وب شما آشنا شدم و دل نوشته هاتون رو خیلی خوشم اومد.افرین میگم که وفت میزارید برا نوشتن این پست ها.
میخواستم خواهش کنم اگه میشه به وبلاگ منم سر بزنید و نبادل لینک کنیم.نوشته هانون نزدیک به هم است.موفق باشید

سلام حسین آقا
از اومدنتون خوشحالیم
از تبادل لینک معذوریم ولی حتما سر میزنیم

رها سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 http://fair-eng.blogsky.com

هیچ وقت اهل لاکزدن نبودم، یعنی اون قدر آدم بی حوصله ای هستم که وقت زیادی برای رسیدن به خودم نگذاشتم! :-/ لاک زدن خیلی حوصله می خواد. :)

وای نگو رها! حوصله ی زیادی نمیخواد که دختر

فری سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:44

ببببببببببببببببَد، بببببببببببببببببَد ، بببببببببببببببببَد دلم میسوزه
رهاجان یه بارم شده لاک بزن. خیلی خوبه. من همیشه روانی لاک بودم. یه عالمه لاک دارم که نمیشه مصرف کرد

چرا نمیشه مصرف کنی فری؟!!
من لاک های دیگه رسیده به مرز غیر قابل شمارش البته خیلیاشو ریختم دور

رها سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:11 http://fair-eng.blogsky.com

چشم فری جان! فقط واسه این که از این حال و هوا در بیام چند روز پیش رفنم دو سه تا لاک خریدم! فقط یه بار زدم....

قیچی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:52

والا خوبه آرزوهای شما و جوان بازی هاتون این مدلیه... اینجا که بحث اصلی بیشتر سر بوتاکس و لایه برداری و لایه گذاری هست (آین لایه گذاری برای خودش کلی ایهام داره ها ها ها )
الاایحالن شما به جوانانه هات از نوع لاکیش ادامه بده و به خوب و بدش و زحمتش هم فک نکن.
به کیفیت غذایی هم که می خوری فک نکن....

آره؛ اینجا هم تقریبا ۸۰٪ خانوما عمل زیبایی بینی داشتن!
هی ی ی؛ قیچی جان اینم یه جور حواس پرت کردنه؛ حالا ما جرات اون جور کارارنداریم؛ این مدلی رفتار میکنیم...

زهرا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:26 http://loser-in-love.blogsky.com/

منم حوصله لاک زدن ندارم اصن

چَرا خب؟ لاک که خیلی خاصیت داره

نون الف شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:52 http://lore.blogsky.com

من حال ندارم لاک بزنم :دی
تاثیرات علاقه زیاد به شیرازیاس :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد