خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دوستانم پاک تر از آب زلال...

عرض سلام و ادب خدمت تمام دوستای گلم به همراه به تشکر توووووپ از همتون بویژه طراوت جونم به خاطر این خوبی هاتون. من واقعا خیلی خیلی خوش شانسم که دوستای باصفایی مثل شماها دارم امیدورام که در پناه خدا شاد و سلامت و پیروز باشین که موفقیت تون آرزومهُ ایشالله که بهترین ها نصیبتون.

نظرات 16 + ارسال نظر
قیچی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:10

سلام عرووس خانووم
این تاخیر ناخواسته در خواب امشب باعث شد چشمون به جمال شما روشن شه. آقا مراتب تبریک و فیلان رو مجددن بپذیر
خوشحالم که هستی
برات بهترین ها رو از خدا می خوام.
الان متاسفانه خواب بر من به شدت موستولی شده انشالله بدن خدمت می رسیم.

سلام قیچی جون عزیز و ممنونم ازت بسیار بسیار بر وزن هوار هوار اتفاقا داشتم پست می ذاشتم چشمم که به ساعت افتاد یادت افتادم فیچی جون منم واست بهترین ها رو آرزو دارم دوست عزیز

قیچی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:11

ضمنن
اولندش که اول
ثانین که این تولد ما هیچ خاصیتی که نداشت اقلکن این وبلاگ رو از حالت تاییدی خارج کرد بعد از دو سال
لذا کلن دمم به فتح دال و میم گرم...
شب خوش

واقعا وجودت پرخیر و برکته قیچی جون حالا به هر نحویدمت گرم دوست جون و شبت خوش

عسل دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:13 http://jobs.eshopfa.biz/

نتیجه زندگی، چیزهایی نیست که جمع میکنیم بلکه قلبهایی است که جذب میکنیم

بح بح بسیاز عالی

فری دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:31

دست و جیغ و هورا! عروس دامادو ببوس یالا (عرض تبریک به زبان فری!)

وااااای فری من عاشق این زبانت شدمفری جون اومدم مشهد داماد در دسترس نیست که خواسته ی شمارو اجابت کنم

طراوت دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 http://nabeghehaye89.blogsky.com


بلی تو برگشتی؟ باورم نمیشه! مودمت درست شد یا اومدی مشهد؟
وای بلی دلم برات یه ذره شده
خووووبی عزیزدلم؟

دستت درد نکنه بابت این پستت؛ عزیزم خودت بهترینی؛ خب دوستای خوبی هم پیدا میکنی دیگه

سلااااااااااااااااام طراوت جونم خوبی عزیز دلم؟منم خیلی دلم برات تنگولیده عزیز دلم حالا بذار فردا ببینمت جبران مافات می کنم همچون و همچین

فاطمه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:12

وااای عزیزم امروز صب تو حمام یادت افتادم هی با خودم میگفتم بلادونا خیلی لووس شدیااا بیا دیگه چه خبره تازه داشتم تهدیدت میکردم که به خدا اگه نیای میرم اصن..
مبارکا باشه خانووم ایشالا به هر چه که دوس داری برسی عزیزم،فرزندم،دختر ناازم...

بح بح فاطی جونم عزیز دلم خوبی عسلم؟وای فاطی چه جای خوبی یادم افتادی پر از نور و روشنایی مرسی عزیز دلم وای فاطی تو نفس منی دلت میاد منو از نفس بنداری خوشگلم؟دخترم؟نااااااازم؟بوووووووووووووس

یک بچه پررو دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:15

نمیدونم بگم از بد روزگار یا از بد روزگاری یا هرچی که شوما دوست داری اسمشو بزاری، بنده هیچ وقت سعادت دوستیه واقعی را با شما نداشتم. از اون دوستا که قربون صدقه هم میرن و کرور کرور بوس و بغل و از این چیزا حواله ی هم میکنن. البته همش هم تقصیر روزگار نیست. قدریش هم تقصیر اسلام و مسلمینه که ممکنه بخاطر دوستیه من و شما بنیانش سست شه و خلاصه...
بگذریم.
اما ما را همین بس که گاهی گداری که بخت و اقبال باهامون یاره، شما رادر گروه زیارت میکنیم که این خودش ثواب صد تا حج و کربلا را داره.
ولی خوب چند وقتی هست که بنده ثواب نکردم و احساس میکنم سطح ثواب خونم رسیده به حد بحرانی!
در ضمن تو این چند مدت که بنده مشغول ثواب نکردن بودم گویا اتفاقاتی خوشایند و میمون و مبارک رخ داده که ضرورت زیارت روی مبارک سرکار علیه را صدچندان میکنه. به هرحال اگر بخت با ما یار باشه که از نزدیک زیارتتون کنیم که فبهل مراد، اگر هم بخت و اقبال اون روی دیگه ش را به ما نشون داد و چشم بنده به جمالتون منور نشد، از همین جا صمیمانه ترین تبریکاتم را تقدیم وجود عزیزتون میکنم. باشد که مقبول آن نازنین بلادونا افتد.
و من الله توفیق و آرزوی خوشبختی برای شما

ممنون از شما
منم واسه شما آرزوی خوشبختی دارم.

صحرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:49

سلاااااااام بلادونا
بلاخره رفی مشهد؟الان چه احساسی داری ؟ دلت واسه شوور تنگ نشده؟
دلم خیلی برات تنگ شده عزیزم
تاکی مشهدی گلابی من؟

سلاااااااااااااااام صحرا جونم آره اومدم مشهد تو هم پاشو بیا دیگه دل بکن بابا منم خیلی دلم واست تنگ شده و منتظرتم که زود بیای یه عالمه حرف بزنیم عزیزم تا دفاع کنم هستم گلک زود بیااااااااااااااا

مریم دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:02 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام

سلام عزیزم

فری دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:32

فاطمه خانم گل ِ گلاب، در حمام!!! یاد بلی افتادی؟ بعد رابطه بین حمام و بلی را پیدا کنید(3 نمره)
ولی خدایی حمام بهتر است از wc!

خدایی حمام بهتره

یاسی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:08

به به ببینید کی اومده...بلی خوشگل خودمون.من واقعن این اتفاق خجسته رو بهت تبریک میگم عزیزم.ایشالا که زندگی سبزی رو در کنار هم آغاز کنید .همیشه صفا و صمیمیت تو زندگیتون باشه....بوووووس به عروس گلم.

سلااااااام یاسی جونم خوبی عزیز دلم؟فدای تو خوشگلم مرسی از اینهمه بحبتت یاسی جونم خیلی دوست دارم بووووووووووووس

صحرا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:20

من هفته دیگه میام عزیز
دلم برات یه ذره شده
من مشهد کار زیادی ندارم گروه که نمیذاره دفاع کنم باز گروه شما باهاتون راه میاد
این کره ای ها هم هی ایراد میگیرن از مقاله ما
راستی گلم مقالت اکسپت شد؟

فدای تو عزیزم دل به دل اتوبانه می دونی که والله منم دیگه منتظر مقاله نمیشم بس که اینا لفتش دادن همینطوری میریم که دفاع کنیم

میترا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:53

سلام بلادونا پی بی‏!‏
مبارک باشه عزیز دلم‏!‏
دیدی می گفتم غصه نخور، بالاخره یکی پیدا می شه بیاد بگیرتت... به قول معروف دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره...

سلااااااااااااااااام میتیل جونم فدای تو عزیزم خدا رو شکر که وعده ت تحقق یافت خوشگلم اصلا همه ی پوشک فروشا همینطوری خوب پیش بینی می کننمیتیل جونم ایشالله که تو هم خوشبخت باشی عزیز دلم بوووووووووووووووووس

نون الف شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:00 http://lore.blogsky.com

موبارکاااا باشه :-*

سلاااااااااااامت باشی ندا جوووووونم

رها جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 http://fair-eng.blogsky.com

سلام خانوم
تبریک عرض می کنم....
کم پیدایین...

سلااااااااااااااااام رها جونم مرسی عزیز دلم

خودم جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 http://porpot.blogsky.com

به ما که شیرینی ندادن، این چه وضشه؟ کی پاسخگوئه؟ :|

تو بیا خونه خودم پاسخگو میشم عسلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد