خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

بساط

بساط هر شب ما تو اتاق TV 

من شبکه 10 هستم! چون معمولا خونه ام و کمتر دیده میشم 

 

پ.ن : اتاق 12 تا شبکه داره شامل: شیما، خدیجه، سارا، رقیه، سپیده، ندا، بهاره، معصومه، فریبا، سحر، نازنین، ساجده (به ترتیب شبکه ننوشتم). گاهی هم به همراه حوا، زهره، سمیه میشیم 15 شبکه ای

نظرات 9 + ارسال نظر
behnam شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:49 http://bafery.blogsky.com

سلام.وبت محشره.حتما بهم سر بزن.برای تبادل لینک هم آمادم.
منتظرم.......

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:55

حالا با این همه فال گرفتن و جمبل و جادو و ورد خونی و شاه و سرباز و بی بی، کسی هم شوهردار شده؟!
اگه شده بگین ما هم انجام بدیم ;)

شماااا؟!

این فال اسمش :بله/خیر هست. فقط همین! حالا سوال هر شب ما: آیا تا اخر اردیبهشت دفاع میکنم؟ بعدی: تا نیمه ی خرداد چی؟ دفاع میکنم؟ .. و گاهی هم :آیا با (مثلا) سیامک ازدواج میکنم؟ (این برا خنده اشه البته)

belladona دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:51

قربون دستت طراوت جونم یه فالم واسه من بگیر ببین قبول میشم یانه!!! مهم نیست چی فقط قبول شم

ببین الان دیگه نمیتونم چشم بسته بگم قبولی مادر! فال لازم شدی. دیگه رفتی تو خط دیگری!!
اصلن چه عجب ازین ورا!

صدرا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:30

شرطی میزنین با ماها؟!؟
پ ن : این ابلاغیه کاملا جدی از طرف چند عدد پسر خودشیرین میباشد.
پ ن : دلم برا جواب مثبت خیلی قرصه!!!آخه پیش پای شما فال گ فتم عالی اومد.

شرطی چیه؟ یعنی چی کار کنیم؟

پ.ن: این پاسخ هم از طرف ۱۲ عدد دختر سرخ و سفید خوشگل موشگل جیگر طلا بود

[ بدون نام ] دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:11

در خود شیرین بودن پسرا که شکی نیست، اما در خوشگل موشگل بودن خواهرا بنده شدیدا شک دارم.


خب که چی! من که مطمئنم :\

حالا شما چرا همیشه ناشناسی؟!
نیشابوری؟!

نون الف سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:02 http://lore.blogsky.com

زهرا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:27 http://loser-in-love.blogsky.com

فال مویوم بگیر خب دخترررررم

باووشه
پس نیت کن

صدرا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:56

فال ما اینجوریه ک بعد اینکه برگه ها رو بر اساس اصولی ک هممون میدونیم چیدیم؛برگه ها رو شروع به خوندن میکنیم
اگه
تک : عاشقته
2 : دو دله
3 و 4 و 5 ...
والا فال شماها رو نمیدونیم چه جوریه!!!!!!!!!!

نه بابا دلت خوشه ها
ما بیکاریم مگه این آقایونو سوژه کنیم و براشون فال بگیریم!! ولا!
ما فالمون با موضوعات درس و دانشگاه و نبردبون ترقی و این چیزاست
اینی که گفتیو بلد نیستیم

قیچی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:05

طراوت من یا این "شبکه" گفتن مشکل پیدا کردم باورت میشه؟
یعنی چون معنیشو دقیق نمی فهمم.
تو هم که هم توو این پست و هم پست بعدی هی به این شبکه اشاره میکنی انگار خواستی عمدن حرصمو در بیاری. نکن بچه.
فال مالم که ما حالیمون نیست و اعتقاذی نداریم اما اجالتن اگه حکم مکم بازی میکنید، کل خوابگاهتونو یه تنه لوله میکنم .
ملت شاهد باشن من تا دم در خوابگاه اینا رفتم اما یه نامردی نذاشت وارد شم ازش نمی گذرم ایشالا بره زیست خاور بعد ببینه شرق زیسته ضد حال بخوره

اوووووووووووو بابا تو هم که از کلی چیز بدت میاد!
شبگه که خوبه! از تقی آباد بهتره!
حکم بازی نکردیم هنوز، ولی من خودم یه تنه سوسکت میکنم!(البته دور از جون شما)
نفرین نکن که گلوی خودتو میگیره ها! حالا کاری به گذشته و سوتی های جنابعالی ندارم، آینده بعید نیست دوباره شامل نفرین خودت بشی حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد