خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دعوت نومه!

عرض سلام و ادب خدمت آقایون و خانوما 

عرضم به حضور انورتون که دوران دانشجویی بنده٬ یکی از نوابغ مسلم این مرز و بوم-  ینی تو بلاگ اسکای هم نابغه نبودیم؟بودیم!- داره به سر میاد و تا چند روز آینده شاهد دفاعم از کشفیات بی نظیری خواهید بود که خودم از اول تو کفِ ش بودم!!!! جیغ دست هورااااااااااا! 

بدینوسیله از شما سروران گرامی خواهشمندم که منت بر سر من نهاده و اگه تونستید بیاید جلسه دفاع بنده که همانا ۴ خرداد خواهد بود (شنبه آینده نه بعدیش!(ایششششششالله!)) پیش فرضو بذارین ساعت ۱۰ تا ۱۱شایدم شد ۱۲ تا ۱!!!! نیاز نیست که حدیث بیارم حتما خودتون شنیدید که:

قال المعصوم: اذهب الی دفاع الرفقائتان قبلهم یذهبون الی دفائکم!

نظرات 15 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:21

به قول خودت ایشششششششششالله.
به سلامتی و میمنت و مبارکی....

فداااااای تو عزیزم فاطی جونم خلاصه اینکه خیلی خیلی خوشحال میشم دوباره ببینمت عزیزم

فری پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:20

طراوت پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 http://nabeghehaye89.blogsky.com

خب به به
به سلامتی دختر جون. چی دوست داری برات بخرم؟ بگو تروخدا تعارف نکن جیگر! حالا تو بگوووووو فعلن؛ تا ببینم چی میشه

بلی خو یه هفته دیرتر مبگرفتی تا به دفاع منم برسی! هعی ی ی ی
فگر کنم آخرش خودم تنها تو غربت بمونم و با رقیه دو نفری دفاع کنیم

وای طراوت جونم یه عروسک باربی با لباساش واسم بخر
قربونت برم عزیزم خودم میام دفاعت و سوت بلبلی می زنم حالا ببین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:51

یا ایهالمدافعون، لِتجذبوا اصدقائکم فی جلسة الدفاعیة، لَکُم تکالیف الشدیدات، منهم بذیرایی المفصلة یشتمل بالشیرینی و ماءالفاکهة و الخود فاکهة.
به سلامتی ایشالله

نه دیگه زیبایی در سادگی هستش و منم که طرفدار زیبایی!
ممنون از شما

صدرا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:45

اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه
یه چیزی بگو جذب شیم خب(پفکی،تخمکی،لواشکی،جفتکی...)

چرا هشت بار گفتین اه؟هفت بار کافی بود!!! وااااا جفتک چرا؟حالا اگه دوست دارین باشه چاره چیه دیگه ؟پس حتما تشریف بیارین

صحرا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:46

خدا بگم چیکارت کنه چقد تو با نمکی آخه دختر! زبان عربی رو هم که فولی! فک کنم بتونی تو دانشکده علوم انسانی با امتیاز تسط به زبان عربی هیئت علمی بشی!
منهم که امروز تو یونی بهت تبریک گفتم دیگه.نگفتم؟ نمیدونم فک کنم گفتم
طراوت جان نگران نباش اینجانب در انتهای صف مدافعان می باشم

وااااااای راس میگی ؟رفتم تدریس عربی اینقدر که عاااااشقشمآره فک کنم تبریک گفتی حتی بهم شیرینی دادی یادته؟
دفاع تو رو که میام آبادش می کنم صحرا جون

لی لا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:29 http://halogen1983.blogfa.com/

خوشبحالتون...

سلام..
راستی متاهل شدنت مبارک

سلاااااام عزیزم
مرسی خوشگلم

قیچی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:50

به به عرووس خانووم چطور مطوری؟ بفرمایین بالا مجلس دم در زشته. آقا یعنی خانووم اجازه ما تا حالا واسه یه عرووس کامنت نذاشتیم و لذا کمی حول شدیم الانم استرس گرفتیم و صورتمون جوش جوشی شده. فک کنم یکمی از اوون کرم های ضد جوش طراوت رو باس ازش بگیرم. ضمنن شما اگه ازدواج کردی که رفقای وبلاگی حیا کنن و کمتر قربون صدقت برن و الفاظ جیگر و معده و طلا و برنزشون حذف بشه، باس بگم ببخشیدا ولی کور خوندی...
بابت این پایانامه هم خیلی خوشحال شدم اصلن باورم نمی شه یعنی چطور میشه یکی هم دفاع کنه و هم مرعوس (یعنی کسی که تحت عروسیت واقع شده باشه) بشه. الان گریم گرفته باور کن اصلن دیگه هیچ ک ِدومتونو دوس ندارم. (آبکونه چشمک)
ایشالا... ایشالا همه ی ایشالاهایی که توو این دوسال واست خواستم برآورده بشه. همین طور که یکی یکی داره برآورده میشه خدا رو شکر.

به به قیچی بزرگوار احوالت چطوره دوست گلم؟اختیار دارین بابا من الان حس کردم نامزد شدم واسه ریاست جمهوری و ملت باس به من رای بدن!!!(ایهام مع الفارق!) حسین آقا در هر صورت شما رفیق یکی یه دونه ای و هر چی بگی در و گهره و من می ذارم رو جفت چشمام. ایشالله که تو هم موفق و ژیروز باشی دوست جون

نون الف جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:16 http://lore.blogsky.com

عزیزمی
موفق باشی :)

قربونت عزیزم تو هم موفق پیروز باشی ندا جوووووونم

یک ماما با چکمه های سفید پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:44 http://newmidwife.blogsky.com/

به به
بسلامتی تبریک می گم
انشاله جلسه دفاع خوبی در پیش داشته باشید
با آرزوی موفقیت های روز افزون

مرسی عزیز دلم
ایشالله که بهترین ها نصیبتون

فری پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:16

لطفا ساعت دقیق و محل دقیق دفاع بلی جان را اطلاع رسانی بفرمایید. با تشکر
پ.ن: اوصیکم به اطلاع رسانی الساعه دقیق پذیرایی ایضا!

به ه ه فری جون عزیزم کلاس 5 دانشکده پزشکی ساعت دوازده

خودم جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 http://porpot.blogsky.com

آن حدیث که از معصوم (علیه السلام) نقل شده، واقعا زینت‌بخش پست بود. سپاسگذارم.
ببخش که نمیتونم بیام، بنده ابراز شرمساری میکنم، هر چند این حرف‌ها دلیل نمیشه، ولی آن قصاب (شما بخوانید استاد) فعلا پایش روی گلوی ماست!
برایتان آرزوی دفاعی به مانند شهدای امت، علی‌الخصوص شهید بروسلی آرزو دارم.

طراوت: شهید بروسلی خیلی باحال بود
بلادونا: مرسی ی ی ی ی عزیزم خوشگلم من که خیلی دوستت دارم واقعا مایه افتخارم بود اگه بودی عزیزم ایشالله دفاع خودت از خجالتت در میام گلم بوووووووووووووووس

فری شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:43

از همینجا دفاع شما رو تبریک میگم

مرسی فری جون ولی منتظرت بودم گلم

فری یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59

باور کن خیلی کلنجار رفتم که بیام. ساعت پیغامم رو ببین! نشد. ایشالا عروسیت

محبوب یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:51 http://a-tree.blogsky.com/

درووووووووووود بر بانوی زیبایی ها
خوبی؟ خوشی؟ راحت شدیا...
با تاخیر تبریم میگم گلم
کف و دست و هورا هم به افتخارت زیر پوستی رفتم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد