خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

تم پاورپوینت

سلام خوشگلا 

میگم از شماها هیچکی تم قشنگ پاورپوینت نداره؟! 

هفته دیگه دفاع دارم! برای اسلایدام میخوام 

 

احتمالا 5 ام. ولی قطعی شد دعوت میکنم 

 

* ایمیل میدم ارسال کنید، ممنون میشوی ام :)

نظرات 5 + ارسال نظر
ثثثثثثثثث دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48

استاد ما بهمون میگفت بهتره پاورپوینت ساده باشه و بدون افکت. این جوری فقط به حرفات توجه میکنن و هدف اصلی هم همینه...ضمنا از نوشتن جمله های طولانی و بلند هم خیلی بدش میومد.

آها مرسی "ثثثثثثثثث" جان!
افکت نمیدم. ولی خب یه تم خوشگل چی؟! جمله طولانی هم نمیدم :)

فاطمه دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:04

کوروش تا دلت بخواد از این بساطا داره طراوت...بهش میگم میفرستم واست....

ایولا! عالیه! دست گلت درد نکنه عزیزم. موووووچ.
ایمیلمو میذارم تو صندوق پستیت

قیچی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

والا فرمت هایی که من دارم همش توو بکگراندش موشک پوشک هست. ولی فرمت پایان نامه ی خودمو دارم که خیلی ساده هست. توو همون دیفالتای پاورپوینت پیدا میشه. حالا خواستی بوگو بفرستم واست.
راستی ایمیلتون چیه؟ چرا توو این پست ایمیل ندادین؟ نکنه اسم خودتونه؟ اوا خاک عالم شما اسمتون چی چی بوود؟ من خیلی دوست دارم اسمتونو بدونما.
(آیکونه یوهاهاها) + (آیکونه شیطنت)

مگه میخوام برم دفاع از کشور؟! نه بابا! اون مدلی به چه کارم میاد آقو!
ایمیلمون؟ بابامون گفته به کسی نگو! حالا شما از خودی ;)
اسمم، آندرلاین، فامیلم، @، یاهو!
حالا اگه تمت خوشگله برام میفرستی؟! باشه؟!

صحرا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:51

طراوت جونم مگه تو کجایی؟ دفاعت جور شد ؟ خوشابحالت

عزیزم تازه دیروز قطعی شد. برای همین تا حالا بهت نگفتم :**
میتونی بیای؟ 5 شنبه هس.

فری چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:26

یعنی روم نمیشه بگم دوست دارم بیام، ولی نمی دونم دوباره برنامم چطور میشه اگه دوست داشتی، برام پیغام بزار کجا، کی، اگه هم نزاشتی، اشکال نداره، میزاریم به حساب بی معرفتی ما به خاطر شلوغ بودن این ایامم

عزیزم من تحت یک پست به همه اعلام میکنم و شدیدا دوست دارم که باشی. خلاصه ما در خدمتیم... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد