خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

:|

 همیشه تا حالا اول برای باقیه دعا کردم بعدن برای خودم 

                  دعاهایی که برای باقیه بودن یا اجابت شدن یا دارن میشن!! 

                                    چرا برای خودم اجابت نمیشن پس؟! 

                                                        از این به بعد اول برای خودم دعا میکنم!  

                                                                                                            ولا!  

 

بعدا.نوشت: دیشب که اینو نوشتم عصبانی بودم :)) خیلی هم! این عصبانیتم به خاطر توقعی بود که از یکی از دوستام داشتم و نه به خاطر کاری که اون دوستم کرده؛ بلکه برای این ناراحت بودم که چرا ازش توقع داشتم. من که همیشه به همه میگم که نباید از کسی توقع داشته باشی و اگر به کسی خوبی میکنی برای دل خودت باشه؛ چرا نوبت خودم که میشه انگار نه انگار!! 

از حسادت متنفرم! واسه همین هر وقت اینجوری ناراحت میشم به خودم انگ حسادت هم میزنم! و بعد بدتر عصبانی و ناراحت میشم که آخه چرا حسادت میکنی دخترررررر؟ بعد هی میگم نه بخدا! این حسادت نیست که! و... خلاصه با خودم درگیر میشم =)) 

شما به دل نگیر ;)

نظرات 8 + ارسال نظر
حامد جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 http://www.freeandroid.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری دمت گرم همینجوری ادامه بده دوست من اگه تمایل به تبادل لینک داری منو به نام "برنامه اندروید " لینک کن بعد خبرم کن تا لینکت کنم

www.freeandroid.blogsky.com

با تشکر از وبلاگ قشنگت عزیزم

belladona جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:32

سلااااااااااااااااااام طراوت جونم خوبی عزیزم؟دخملم دفاعت رو بهت تبریک میگم خوشگلم ببین من کلا تا اطلاعات ثانوی در تعطیلات به سر می برم و نشد که باهات تماس بگیرم واسه عرض تبریکات از همینجا محکم می بوسمت بوووووووووووس
چی شده خوشگلم عزیزم؟ببین چه بلایی سر دوست جونم اومده که اینطوری بهم ریخته ش، ایشالله که زود حالت خوب خوب بشه دوستم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم :-******
بلی جون خودتی؟ دارم خواب میبینم!! :))
مرسی عزیزم دلبندم عشقم. خیلی راحت شدم نمیدونی!!

همه چی رو به راهه! خیالت راحت ;)

belladona جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58

واااااای عزیزم خیالم راحت شد ایشالله که همیشه رو به راه و خوش و خرم باشی طراوت جووووون

مرسی عزیزدلم. خیالت راحت!
منو که میشناسی ;)
ناراحتیم دقیقه ایه :))

فاطمه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:27

عزیزم...خوش به حالت ،چه حس خوبیه آدم وقتی برا کسی دعا کنه دعاش در حق طرف مستجاب بشه...ایشالا همه چیز بر وفق مرادت باشه ودنیا به کامت خانووم گل....

اره عزیزم. خیلی حس خوبیه :) البته اگه مث من اعتماد به نفس داشته باشی و بگی دعای من بوده :)))

شدیدا موافقم خیلی خوشحالی داره وقتی دوستتو خوشحال ببینی.

iman شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:21

سلام خانوم طراوت حالتون خوبه؟چه خبرا.تبریک میگم ایشالا برا دکتراتون.هرچند کم لطف بودین نسبت به بنده

به به سلام آقا ایمان. شما خوبی؟

سلامتی. ممنونم.
این حرفا چیه؟ اختیار دارین!!

ایمان دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:36

خیلی ممنون خوبم.دیگه باید به فکر کار باشین.ایشالا یه کار مناسب گیر بیارین

آره دقیقا!
ایشالله :)

ایمان سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:21

راستی دکترا چی شد قبول شدین؟یادمه شدید درس میخوندید.ببخشید خیلی وقته نیومدم نمیدونم چه خبره

دکترا نشد :(
درس خوندنم مناسب دکترا نبود! یکمم دیر شروع کرده بودم. اما این دفعه از دو سه روز دیگه شروع میکنم :)
فرصتم حدودا سه ماهه. امید به خدا

قیچی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:22

ای جانم بگردم دخترمون عصبی شده. ولی شاید باورت نشه طراوت اما منم مثه تو همیشه دعاهام مال دیگرانه. بعد که نوبت خودم میشه اصلن دعام نمیاد. یعنی یادم نمیاد چی باید بخوام. هرچی تو ذهنم میچرخم میبینم این چیزایی که لیست کردم برای اجابت پیشه اوستا کریم ببرم خیلی کوچیکه و اصلن در حدی نیست که آدم خلوتش رو با خدا به خاطر این چیزای مسخره لوس کنه و لذا بی خیال میشم.
البته کارام و اوونایی که توو ذهنمه خداییش همیشه ردیف شده بی اون که خودم بفهمم و یا مسیر برآوردش رو بتونم حدس بزنم.
این از یه آدمه معمولیه گاهن خاطی مثه من.
دیگه در مورد دختر خووب و نازنینی مثه تو که تکلیف معلومه...

مرسی حسین جون :) دیگه عصبی نیستم، کلا درگیر شدم با خودم تا صبح، و بعد خوب شدم :))

الهی بگردم خب خدا خیلی دوست داره که کارارو راحت برات ردیف میکنه. البته منم اینو کشف کردم که خدا دوستم داره ها، ولی خب باز گاهی غر میزنم :(

اختیار دارین دوست عزیز، شما از بهترین بنده هایی شااااادوماد! ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد