خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

اکنون

یکی دو روزه که اومدم خونه

دوران دانشجویی تموم شد 

کارتمو پانچ کردن و قراره مدرکمو بدن زیر بغلم و بگن برو فی امان الله! 

چقدر خنک! 

فکر کن سه سال دویدیم و دویدیم برای برگزاری یه جلسه ی الکی که توش نمره بدن و بعد همه قیام کنن و یکی با صدای بلند بگه: خانوم ... شما با نمره ی فلان، از همین الان فارغ التحصیل می شوید!! به شما تبریک میگوییم! 

بعدشم بدو دنبال کارای فراغ التحصیلی و در نهایت بیا بشین تو خونه!! 

خب البته این دوران برای من هم علم داشت و هم شادی. هر با افراد مختلفی آشنا شدم که تجربه امو تو همه ی موارد زیاد کرد. 

ولی به قول سهراب، زندگی شاید آب تنی کردن در حوضچه ی اکنون است... 

و من دوست دارم از اکنون، خیلی خوب استفاده کنم. خیلی مفرح، خیلی متفاوت ... 

اما خب کنکور بعدی تو راهه 

البته کار هست و میتونم برم سراغش، ولی خب نمیدونم این چه فرهنگ اشتباهیه تو جامعه(که خودمم مبتلاشم) که فقط باید یه سره بری بالا تا دکترا! تو رشته ی من موقعیت کاری تو دکترا خیلی خوب میشه، شاید دلیل اصلیم هم همینه، ولی ... 

شدیدا یه تنوع دوست دارم. 

شاید اگر یه شهر متفاوت قبول شم، بشه یه تنوع زیبا تو زندگیم  

من بعد کنکور میخوام بار و بندیلمو ببندم و برم سفر! برم کدوم شهر؟  

+ شیراز که رو شاخشه! لاهیجان هم میرم، ممول دعوت کرده!

نظرات 6 + ارسال نظر
خرید وبمانی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:32

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

پسر پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:43 http://iamman.blogfa.com

هوا گرم هست
من گرم تر از هوا
نه من داغم که هوا گرم هست
فقط یک حوا داغی آدم را می فهمد

:-0

قیچی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:56

موقع دفاع دقیقن همینی که گفتی هست یه سر خوشیه کاذب تو خالی میاد سراغ آدم که بلاخره درس تموم شد. ولی بعدش پیدا کردن کار بدرد بخور در نوع خودش یه تراژدی محسوب میشه. و متاسفانه خیلیا هیچ وقت کار درست و حسابی پیدا نمی کنن. البته در مورد دخترا میزان ِ اَسف بار بودن قضیه طبیعتن کمتره.
ادامه تحصیل خوبه اگه شرایطشو داری برو جلو. فقط حواست باشه توو مقولات دیگه عقب نمونی. ضمنن یادش باشه تو اگه پست دکتری هم بگیری توو این مملکت هیچ ارگانی جلوی پات گاو قربونی نمیکنه. اندش استخدام توو یک دانشگاه هست با چندر غاز حقوق استادی.
در ضمینه ی تنوع هم به ازدواج فک کنم دخترم. اینم یه تنوعه. البته کمی تا قسمتی پر خرج

آفرین خوشی تو کاذبو خوب اومدی!
آره خب کار واقعا مهمه. به قول مامانم آخرش یه استاد قراضه میشیم و بس :))) و به قول تو حقوق استادیو باید بزاری سر کوزه!
اونجور تنوع هم خوبه، باید موقعیتش باشه و حوصله اش و باز هم به قول تو پولش ;)
چقدر قلت(!) املایی داشتی حسین :[]

قیچی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:39

این کامنتو که برات گذاشتم یه دردی اومد سراغم که داشت کارم به اورژانس و اینا می کشید. ولی خب بر طرف شد. اینجا حالم خووب نبود و شاید غلطام به این خاطره.
اولین بازخورد امروز این بوود که روزه ام رو خوردم و بازخورد آتیش هم میتونه این باشه که دیگه روزه نگیرم برای همیشه.

ای وای! بهتری الان؟
روزه نگیر بابا، میبینی که چطور میشی خب :(

زهرا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:53 http://loser-in-love.blogsky.com/

اونور کجاست؟؟
باور کن دنبال پست خوبم که بزارم
ایول به این پشتکاااااار دختررررم
ایشالا موفق باشییییی و به هر کجا که دلت میخواد برسی(همه قله هارو فتح کنی)
شیراز عالیهههه البته اگه یه موقع بری که گرم نباشه
اصفهانم خیلییییی خوبه

اونور فیسبوکه!!
پشتکار نباشه چیکار کنم خو؟! :/
آره رو شیراز برنامه ریختیم اساسی! با گروه! البته فقط دخترا :)) اگر راضیشون کنم برای اردیبهشت عالیه.
میسی عسیسم :-*

زهرا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 http://loser-in-love.blogsky.com/

استغفرالله!!!!فیسبوک دیگه چیهههههه؟؟؟
ایشالا خعلیییی خوج بگذره بهت
چرا با خونواده نمیری؟؟بیشتر حال میده که
مردادیا خونوادرو ترجیح میدناااا

ها؟ فیسبوک؟! خودت بگو! :P
مرسی عزیزم. با خونواده که شهریور میرم ایشالله. اونموقع نمیان آخه. وگرنه که بهترین مسافرته :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد