خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

زبونِ بی زبونی یعنی چی؟!

کلن امشب وقتمو هدر دادما  

زبان خوندن چقدر کار مزخرفیه! کاش بابا مامانا از همون اول بچگی دو زبان یاد بچه بدن؛ که همزمان که بزرگ شد به دو زبان زنده ی دنیا مسلط باشه  مامان باباهای امروزی از این کارا زیاد میکنن. شاید منم هم! 

 

خدا کنه هیچ وقت دلدرد نشین. خیلی بده

 

چند روز پیش که رفته بودیم بیمارستان برای دیدن استاد مشاور پزشکی؛ رک و راست بهمون گفت پسر ۱۲ ساله اش بهتر از ما بلده انگلیسی صحبت کنه! با خاک کوچه یکسان شدیم! با تراکتور از رومون رد شد! 

حالا من زبانم اونقدرام بد نیست. تو گروه جزو خوبام! ولی خوب اگه من باشم؛ وای به حال ... 

 

جعبه لایتنرررررررررر؛ من دارم میایم 

نظرات 6 + ارسال نظر
رها جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:29 http://memories-4-tomorrow.blogsky.com/

منم خیلی داغونم :(

:(
نگو دختر گل!

قیچی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:01

حالا من فک می کنم همین زبانی هم که بلدیم بیش از حد نیازه...
انگیلیسیو که می تونیم دست و پا شکسته حرف بزنیم. ترجمه هم بلدیم. شنیدنمونم بدک نیست. حالا دیگه تسط خیلی خفنو می خوایم چیکار؟ که یه توریست دیدیم بتونیم ارتباط برقرار کنیم؟ کو توریست؟! کو سفر خارج؟! کو فیلان؟!

نه بابا. زبان خیلی مهمه. ببین مثلا تو بخوای یه متن خارجی بنویسی، چمیدونم یه نامه ی اداری، یه مقاله، یا...
میتونی؟ اگه بتونی از اصطلاحات علمی یا اداری یا محاوره ای درست استفاده کنی که عالیه.
من میفهمم حرفارو. حرف هم میزنم، ولی خب دست و پا شکسته! و واقعا برای جامعه ی رو به رشد این زمونه کافی نیست :(

نون الف جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:01 http://lore.blogsky.com

:->

زهرا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:09 http://loser-in-love.blogsky.com/

کاش منم میرفتم دنبالش ولی حسش نی!!!! :|

منم هم :[

belladona شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:03

آقا ما سه ساعت تایپ کردیم پرید
وای طراوت من باز خودمو خلاص کردم میرم کلاس زبان

پرید؟؟! :(((((((((((((((((((((((

خب تو پشتکار کلاس رفتنت خوبه دختر جون! ;)
من چی؟!

زهرا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 http://loser-in-love.blogsky.com/

به نام خدا ؛ هر کس در سه شب 13 ، 14 ، 15 ماه رمضان دعای مجیر را بخواند، گناهانش آمرزیده، مرضش شفا، غم و اندوهش رفع، قضاء دینش برآورده، مشکلات مالیش رفع میشود، انشاءالله. التماس دعا.

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد