خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

قاصدکای زیرزمین!

تو اتاق مطالعه ام(که همون زیرزمینه!) هر روز یه ماجرا دارم مث قبلی. یه روز سوسک درختی، یه روز زنبور زرد، یه روز حشره ی عجیب و غریب، یه روز ... 

ولی یکی از مهمونا که از حضورش خوشحال میشم و به قول بابام خبر قبولی دکترا با رتبه ی یک(!!!) برام میاره و شاید خبرای دیگه ای هم داشته باشه، قاصدکه. اتاق پره از قاصدک. با هر باد، چند تاشون میان تو اتاقم. بعد با هر حرکت من یا باد پنکه یا باد پنجره حرکت میکنن و من هر دفعه به اندازه ی یک قد، میپرم هوا که وای جونور! و بعد میبینم که قاصدک همیشگیه 

درضمن، خبر کارای شمارو هم میارنا! مراقب باشید دیگه، لو نرید  

 

+ یه چند نفرتونو تا حالا لو داده

نظرات 7 + ارسال نظر
ttght دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 http://kangavar121.blogfa.com

جالب بود برام به منم سر بزن
راستی از بلگفا اومدم

فری دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:14

تو هم که افتادی به شب زنده داری!
قاصدک ها همیشه خوش خبرن :)

آره :))

خواب گو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 http://www.khabgoo.com

سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

belladona دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:04

آخ طراوت جون سوتی دادم کامنت واسه این پست رو تو کامنت دونی حسین گذاشتم اینه که می خوایم بگیم ما پدر علم هوش و حواسیم

:))) عزیزم نابغه جماعت همینه دیگه!!
کادوهامم خوب بودن. مانتو و لباس و غیروذالک! تو چی برام خریدی؟! :دی

لی لا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:21 http://halogen1983.blogfa.com/

سلام طراوت گلی.
فک کنم دیگه بروبچتون همه رفتن، خیلی وقته دیگه کسی پست نمیذاره و شما تنها هستی..آخی ادم دلش میگیره..حتما دل خودتم خیلی گرفته

سلام عزیزدل. آره. همه گرفتار کردن خودشونو.
دلم بگیره که طبیعیه، ولی خب همین که گاهی هم ازشون خبردار بشم برام کافیه :)
:-*

قیچی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:51

این قاصدک ها منو یاد شعر اخوان انداخت
قاصدک هان چه خبر آوردی...از کجا از که خبر آوردی

جالب بود!

نون الف پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:08 http://lore.blogsky.com

:))))

چرا میخندی ندو؟! :o

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد