خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

شمعدونی زیر بارون

امشب یــــَــــــــــک بارونی اومد یــــَــــــــــک بارونی اومد که نگو! کیف کردم، اصن صفا، عشق، زندگی 

آخه وسط چله ی تابستون! وقتی اصلا توقعشو نداری، یهو میبینی صدای بارون و بلافاصله بوی نم و ... 

(آیکون نفس عمیق کشیدن)  

امشب با ممول هم صحبت کردم. دلم باز شد.

 

پدرام تو اتاق بغلی داره یه آهنگ غمناک با صدای بم ویولون میزنه. با این بوی بارون، یه حال دیگه ای داره ... خیلی میچسبه

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:49 http://www.baranetanhayi.blogsky.com

چه رمانتیک!خوش بحالت..البته اینجام داره بارون میاد

:)
اونجا کجاست؟

فرهاد شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:12 http://www.semicolon.blogsky.com

الان وقت بارونه ؟ کسی به فکر برنجکارا نیست...محصولاشون نابود میشه

مگه براشون بد میشه ه ه ؟ :"(

memole شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:51

سلام عسیسم، خوبی؟
الان بعد از دو قرن و نیم اومدم یه سری به وبلاگمون بزنم.
واااااااااای چه تم قشنگی گذاشتی طراوت جونم. کار خودته دیگه آره؟!!
.
می دونستم.
دلم برات یه کوچولو شده.
الان خونه ی مامانم اینام اما ایشاله بعد از عروسی دختر عمم، یعنی حدودا جمعه یا شنبه برمی گردیم شمال.
و منتظر تشریف فرمایی شما به اتفاق خانواده ی محترم هستیم.
به امید دیدااااااااااااااااااااااااااااار
بوووووووووووووووووووووووووووس

سلام خوشگلم عزیزم دختر خوب.
آره خودم گذاشتم. کسی که اینجا نیست جز خودم خانووم ;)

ایشالله اگه بیان اون سمت، من که از خدامه. ما رامسریم احتمالا.

موووووووووووووووچ پر آب :-*

فرهاد یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 http://www.semicolon.blogsky.com

الان اگه بباره آره خوشه های برنج میخوابن رو زمین برداشتشون سخت میشه.اگه زیاد بباره تو زمین آب جمع شه که برنجا نابود میشن.دیشب بارون میومد من خوابم نمیبرد.خداروشکر صبح بند اومد...

وای چه بد.
اینو که از تو شنیدم رفتم امروز از یه بنده خدایی پرسیدم. میگفت بارون که زیاد بشه انگار برنجو گذاشتی تو آب که بعدا دمش کنی! داغون میشه:( دلم سوخت. چون مث اینکه این طرفا برنجکار و گندمکار هم زیاد داریم.

belladona دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:02

سلام دختر بلا خوبی عزیزم؟اینروزا اینورام هوا خیلی خوب شده کلا بهاری شده یه چیز عجیب تو تابستون!!!
آآآآخی فرهاد جون نگران نباش داداش خدا حواسش هست

سلام عزیزدل. تو چطوری؟ منم خوب :)
چرا جالب. همه جا بهاری شده!
یه جمله محض خنده تو اکثر قسمتای فیسبوک هست که میگه: روحانی مچکریم!! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد