خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

ساده که می شوی...

 
ساده که میشوی 
همه چیز خوب میشود
 
خودت
غمت
مشکلت
غصه ات
هوای شهرت
آدمهای اطرافت
حتی دشمنت
 
یک آدم ساده که باشی
برایت فرقی نمیکند که تجمل چیست
که قیمت تویوتا لندکروز چند است
فلان بنز آخرین مدل ، چند ایربگ دارد
 
مهم نیست
نیاوران کجاست
شریعتی و پاسداران و فرشته و الهیه
کدام حوالی اند
رستوران چینی ها
گرانترین غذایش چیست
 
 
ساده که باشی
همیشه در جیبت شکلات پیدا میشود
همیشه لبخند بر لب داری
بر روی جدولهای کنار خیابان راه میروی
زیر باران ، دهانت را باز میکنی و قطره قطره مینوشی
 
آدم برفی که درست میکنی
شال گردنت را به او میبخشی
 
 
ساده که باشی
همین که بدانی بربری و لواش چند است
کفایت میکند
نیازی به غذای چینی نیست
آبگوشت هم خوب است 
ساده که باشی
 
 
آدمهای ساده را دوست دارم
بوی ناب آدم میدهند

ساده که می‌شوی
فرمول نمی‌خواهی
ایکس تو همیشه مساوی ایگرگ توست
ساده که می‌شوی
درگیر رادیکال، انتگرال و مشتق و ریاضت‌ها نیستی
هرجایی به راحتی محاسبه می‌شی
ساده که می‌شوی
حجم نداری، جایی نمی‌گیری
زود به‌یاد میایی و دیر از خاطر میروی
ساده که می‌شوی
کوچک می‌شوی
توی دل هر کسی جا می‌شوی
....
نظرات 7 + ارسال نظر
طراوت شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:46

وای چه زیبا بود ممول جون

"ساده که باشی
همیشه در جیبت شکلات پیدا میشود" من این مشخصه رو دارما!!

صحرا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:32

طراوت جان حالا چی شد تو یهو احساس سادگی کردی؟
ممول تو خوبی؟
خیلی قشنگ بود لذت بردیم

خدارو شکر خوبم. تو چطولمطولی؟
مسی صحرا جونم

belladona دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13

سلام ممول جون خیلی پستت قشنگه بووووووس

فری دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:05

آخه. وقتی یکی دیگه به جز طراوت عزیز اینجا مینویسه، حس زنده بودن دوستی های خودم رو دارم ...
شعرش که محشره. گرچه من دوست دارم گاهی هم شیک باشم. صادقانه اعتراف کردم :)

زهرا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:03 http://toramontazerand.blogsky.com/

فوق العاده بود

[ بدون نام ] یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:08 http://goftaniha92.blogfa.com

سلام
من این مطلب رابرای وبلاگم باذکر منبع برمیدارم.اگردوست نداشتید دروبلاگم نظربگذارید تابردارم
ممنون
یاعلی(ع)

خواهش میکنم. خوشحال میشیم

رودخانه ی واژگان جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:18 http://words-river.blogfa.com

سلام
آدم ساده با آدم پاک شبیهن ولی یکی نیستن. یه چیزی مثل گرد و گردو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد