خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

مثل سادیسم!!

دیدی یه وقتایی که اصلا اصلا حوصله نداری، یه چیزی، یه آهنگی یا یه خاطره ای یه فیلمی ... می افته تو ذهنت و تا شونصد ساعت ولت نیمنه؟ شده؟! 

من هر وقت یه آزمون مهم مث کنکور داشته باشم یه آهنگ می افته تو ذهنم که کلا باید سر جلسه اونو بخونم و حتی به حد روانی شدنم برسما، این آهنگه ولم نیمیکنه! همینطور وقتی شدیدا مریضم و در بستر بیماری! !! 

چند ماه پیش که از خونه راه افتادم به سمت مشهد، تو مسیر یه اهنگ رو از تتلو، بیشتر از باقی اهنگا گوش دادم. کلا آهنگای تتلو رو دوست دارم. یه سبک بانمکی داره، هر چند هم  که بی محتوی ولی موسیقیش و سبک خوندنش و اون صحنه سازی تو شعراش معمولا جذبم میکنه. البته فوقش یه هفته 

خلاصه جونم برات بگه که آقا ما تا رسیدیم خوابگاه، این حالمون دگرگون شد. گلاب به روتون روم به دیوار هی بالا می آوردم داغووون! رنگم عینهو ماست، صورتمم تو اون حالت مریض لاغر شده بود که موندم چطور با این سرعت؟! نگو مسموم شده بودم 

حالا تو این گیری ویری این آهنگ کوفتی با یه ریتم شاد افتاده بود تو ذهنم. 

اگه کنجکاوی بدونی کدوم آهنگش باید با لپ های گلی خدمتت عرض کنم که این بود: 

بند تاپت / شله افتاده رو بازوت / موهات وله رو شووووونه ات! / آرایشتم که پاک شده و چند تا اکلیله / خوشگله رو گونه ه ه ات! / پوستت رنگـــــِــ شوکولاته / ... 

خو صحنه سازی شده است به من چه 

و خلاصه مرور اجباری اون آهنگ به حدی اذیتم میکرد ک فک کنم نصف سبز شدنام به خاطر این بود و نه مسمومیت! 

بعد از اینکه حالم خوب شد دیگه سراغ اون آهنگ نرفتم تا همین الان که دارم درد دل مینویسم. و البته هم فک نکنم حالا حالاها هم برم سراغش(هر چند که مرور شد دیگه

تو جلسه کنکور لیسانسم هم سریال شب قبلو مرور میکردم 

و اینطور بود که فاتحه ی کنکورم خونده شد. 

موقع کنکور ارشد از یه هفته قبل موزیک ویدئو نگاه نمیکردم و هیــــــــــــچ آهنگی هم گوش ندادم!! 

یعنی تا این حد داغون میشم من :دی 

کسی این مدلی نیست دلم آروم شه؟!

نظرات 10 + ارسال نظر
BADNAM BAX چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:10 http://WWW.BADNAMBAX.BLOGSKY.COM

سلام من مسعود هستم یکی از نویسنده های وبلاگ
وبلگا واقعا زیبایی داری البته یه کمو کاستی هایی توش دیده میشه .
یکی از راههایی که امار بازدید وبلاگ یا سایت رو زیاد میکنه تبادل لینکه اگه دوست داری میتونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم تا بازدید کننده های من هم پلی برای دیدن وبلاگ تو رو داشته باشن و یا بلعکس در صورت تمایل منو با عنوان وبلاکم پیوند کن و با اسمی که دوست داری لینک بشی خبرم کن تا در حد اکثر زمان پیوندتون بدم .لازم به ذکر است که تبادل لینک رانک گوگل رو نیز افزایش می ده

مسعود چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:20 http://WWW.BADNAMBAX.BLOGSKY.COM

ممنون که به وبلاگ من سر زدی خوابگاه نشین نابغه البته از در عقب صندلی جلو .از جلسه ارشد و لیسانسو گفتی ولی از اهنگهایی که شهریور قبل از دادن امتحاناهی تجدیدیت گوش میدادی چیزی نگفتی مسعول این نابسانی ها کیه

منتظر بودی؟!
اون تجدیدیارو شما داشتی پسر جان، نه یک خوابگاه نشین نابغه!

(مسئول)

fatemeh چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 http://fatemehbeheshtian.blogsky.com

manam hamintoram zehnam giiiiir mide be ye ahang

چقدرم بده

قیچی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:15

منم بعشی مواقع آهنگ های چرند روو زبونم میافته
بعضی مواقع هم یهو یه کلمه وردم میشه. مثلا یه بار زدیک به یه هفته این کلمه ی aspect ratio توو دهنم بوود. راه میرفتم چپ و راست با خودم اینو تکرار میکردم.

منم قدیما خیلی این ازین مدل اذیتا میشدم. ولی دیگه الان دور دوره آهنگه برام!! :(

قیچی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:16

بعشی = بعضی
زدیک = نزدیک
شرمنده دیگه کیبوردم داغونه

فرهاد پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 http://www.semicolon.blogsky.com

نمیدونم فیلم سخنرانی پادشاه رو دیدی یانه.همون که سال 2010 اسکار گرفت درباره پادشاه بریتانیا بود زمان جنگ جهانی دو که نمیتونست خوب حرف بزنه...آخر سر کسی که میخواست مشکلشو برطرف کنه قبل از اینکه سخنرانی شو شروع کنه برگشت بهش گفت: forget everything else ,and just say it to me.say it to me as a friend...
هیچی دیگه یه دقه بعد پادشاهه اولین سخنرانی درست و حسابی شو انجام داد .هرچند این جمله انگلیسی که مرده گفت اصن ربطی به کنکور و اینا نداره.کنکور که سخنرانی نیست!ولی از اونجایی که من جو گیر می باشم هروقت کنکور دارم یا امتحان سختی دارم یا اصن کلا باید کار استرس داری رو انجام بدم این جمله رو که به خودم میگم آروم میشم! توی کنکور هم هروقت یه سوال به کار زیاد نیاز داشت و آدم باید دقت می کرد که اشتباه نکنه این جمله رو قبل حل کردنش تکرار می کردم
آروم شدی الان؟!

وای فرهاد خدا خیر کثیرت دهاد!
چرا که نه؟! سعی میکنم ازین به بعد این جمله رو بگم. اما خب یه مشکلی هست! میترسم آهنگه یادم بره اونوخ این جملهه دیگه ولم نکنه
ها؟!

ساناز پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 http://missysan.blogfa.com

والا منم دقیقا عین خودت!
یعنی فک میکردم من فقط این مرضو دارم
کاش لااقل آهنگای شاخ میومد تو مخ آدم که به خودش یکم افتخار کنه!!!!


آخ گل گفتی ساناز جون. مث این اهنگه که افتاده تو دهن من و مایه آبرو ربزی!!
چند وقت پیشم این آهنگه شهره افتاده بود تو دهن داداشم داشت دیوونه اش میکرد! حالا بگو چی؟ این:
اصرااااار میکنی/ من نااااز میکنم/ توی هوااای تو / پروااااز میکنم...

[ بدون نام ] جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16

خدا حفظت کنه طراوت جون خیلی باحال نوشتی واقعا خنده آورد رو لبام(بابا لبخند ژوکوند
منم همینطوریم ینی حرصم در میاد که تو شرایطی که نباید این اوراد وگاهاحرکات! نیته سر زبون و یا انجامشون میدم و میره رو اعصاب ایشالله خدا شفا مون بده
الهی بگردم عزیزم مسموم شدی الان وبی گلم؟ایشالله که همیشه شاد و سالم باشی بووووووس

فدای تو. پس تو هم عین خودمی؟ ای خدا شفا بده وقتی اینطوری میشیم(به قول بلی!)
آره خوب شدم جیگر! عزیزم.

[ بدون نام ] جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17

مو بلادرنگ بودیم:-D

بلادونا جان من اگه آی پی تو نمیدیدم که نمیفمیدم کی هستی مادر جان

belladona جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:21

ببین توروخدا با گوشی کامنت گذاشتن چقدر مکافاته:-D

بلادرنگ!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد