خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

تَرکِ تو خیلی سخته عزیزم!! :دی

از صبح جمعه اینترنت نداشتم خدااااااا چقد سخته ه ه ه 

اصن یه وضی!

از مخابرات، اینترنت گرفتن خدایی خودکشیه! ولا! هی باید حرص بخوری، یه روز قطع میشه، یه روز تموم میشه...

آخه همین که هر روز یه تک پا میام نت و یه سر میزنم به وبلاگ بچه ها، پست جدید حسین، ندا، لیلا.. بعد ایمیلمو باز میکنم و ایمیلای جدیدو نگا میکنم، ایمیلای دریافتی از استادا، ایمیلای کاری، ایمیلای خنده دار بچه ها، مجلات مختلف... بعد همین که مسنجرم باز میشه و میبینم که اوووووووو! بچه ها همه چراغشون روشنه!!!(به قول فاطی همین که باشی و چراغت روشن باشه، من اینور دنیا دلم شاد میشه!!) بعد یهو یکی میگه سلام! و بعد چت پر از طنز و شوخی و انرژی بخش شروع میشه! بعد فیسبوکمو باز میکنم و میبینم اووووووووو! انگار همه تو fb بودن! چقدر اتفاقات جدید! و ...

خب عادم عادت میکنه دیگه

اونوخ اگه دوروز نت نداشته باشی، وووووی! خیلی درد داره   تَرک!


نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:46

سلام طراوت ناز .خوبی؟
والا زیادم سخت نیس. من یه زمانی 24 ساعت پای نت بودم الان اصن هیچ میلی بهش ندارم فقط دلم که برا بچه ها تنگ میشه میام سراغشون ،میخونمشون و گاهی هم همون چیزایی که بهش اشاره کردی چک میکمن و میرم

سلام فاطی گلی. خوبی عزیزززززم؟ مشتاق دیدارتیم
واقیعن؟! البته شاید برای منم همینطور باشه. چون اگه یه روز کار داشته باشم و بیرون خونه باشم اصن یادم میره که بیام نت!!!
ولی خب فرداش میام حتما

قیچی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:08

از وایمکس ایران ول اینترنت گرفتن هم یه مدل خودکشیه. اصلن انگا کامپیوتر مبتلا به یبوست میشه. می خواد به نت وصل بشه ها اما هرچی زور میزنه نمیشه.
....
اینترنت و اینایی که گفتی خوبه به شرطی که آدم با بچه های خووب و عاقل لینک بشه که از وابستگی های مجازی سوءاستفاده نکنن.

وای جدی؟ فک میکردم خوب باشه! شباهتی که دادی خیـــــلی باحال بود
آره خب. اصن اگه دوستای مجازی خوب و عاقل نباشن حداقل من یکی قید اینترنتو این چیزاشو میزنم! همین که همتون خوبین آدم جذب میشه دیگه دوس جون

یک پیر چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:13

هعی وای من اخ اخ نگو نگوووو لامصب دلم خواست ...
چقدر خوبه انرژی ...
درد داره به دیوار باید خود را بست دیوار اهنی...
پ.ن : کامنت اخر یک بازار خراب کن بلامنازع است .. ایییی یقه مرا بدهید که میخواهم جرواجر کنم برای این برند...

مهتاب دختر تو چت شد یهوو جیگر؟ دلت چی خواست؟! هان؟
بعدشم خوش اومدی عزیزم به دنیای وبلاگ!! شنیدم کلا توو فیسبوکیا! تو وعضت مث منه یهنی؟ مهتاد به نت؟! نگوووووو

راستی من دو روز پیش ازون گذرهای بی صدا داشتتم تو پیجت تو fb. انکااااار نکن کم میری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد