خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

جیـ ــــ ـــــ ــغ

یه چند جا درخواست کار دادم. یه دو تا مرکز تحقیقات هم در حال حاضر همکاری میکنم. اما خب نه رسمی و قطعی به صورت همکار!

دوست دارم زودتر برم سراغ کار. ببین چه روزگاری درست کردن برای ملت! فقط صب تا شوم باید بشینی فکر و خیال کنی برای آینده ات. دکترا که فاتحه مع الصلوااات!!! اصن داغوون! معلوم نیس چی بشه..... سخت بود....

میگم حالا من که دخترم، یکم غمم شاااید کمتر باشه! بیچاره پسرایی که تو این دوره زمونه نمیدونن از کجا پول درآرن و هنوز نقش مصرف کننده رو دارن. سخته ها! بدون هیچ پشتوانه ی مالی که از خودت باشه و نه پدرت...

وای خدا آدم فکرشو میکنه به قول یکی از بچه ها دوست داری زار زار گریه کنی براشون و مون!


اینقدر این روزا دارم به کارآفرینی برای خودم فک میکنم که مخم، سوت که سهله،

مدام جیــــــــــــغ میکشه

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:18

الهی! آره راس میگی واقعا. میشناسم پسرای زیادی رو که بیکارن و دنبال کار میگردن .بعضی هاشون متاهلن.سخته به خدا .....

ایشالا درس میشه.جوینده یابنده است خانوووووم

قوربون تو. اره بابا من که اصلا ناامید نمیشم
توکل به خدا

فرهاد چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:46 http://www.semicolon.blogsky.com

تو رو خدا فقط هرجا میری کار کنی مث خیلی از دخترای دیگه بازار کارو نابود نکن! حقوق بالا بگیر!این دوره زمونه همه دوست دارن به دخترا کار بدن چون پول کمتری می گیرن! تو اینطوری نباش.به فکر پسرایی باش که باید خرج یه خونواده رو بدن

نه فرهاد جون. منو مفت کار کردن؟! شوخی میکنی ی ی ؟
تو دعا کن قبولم کنـــــن، منم قول میدم کارم ازین مدلیا نباشه...
باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد