خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

:))

نیمه ی گمشده :))) 

کی پیداش کرده؟! 

نظرات 8 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:55 http://lore.blogsky.com

چرا قالب وبلاگتون به هم ریخته ؟

واقعا؟!
برا من که خوب باز میشه!

[ بدون نام ] یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:47

مممممممممممممممممممممَن!

واقعن؟! !!!!!!!!!!!!!!
فری بی خبـــــــــر؟! کشتمت ها! زود باش بیا توضیحات بده اگه جونتو میخوای!!

فری یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:47

فری بودم ها!

عزیزمی

قیچی یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:10

نیمه ی گمشده ی هرکس، زوایا و پتانسیل ها و ظرفیت های مغفول مونده ی خودشه که با یه جستجوی بی طرفانه پیدا میشه قاعدتن.

خیلی خوشحال شدم از حضورت پسر

جستجوب بی طرفانه؟! بعید میدونم بشه!

فرهاد جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 http://www.semicolon.blogsky.com

پیر شن به پای هم

فری شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53

آره دیگه! واقعن واقعنی
مگه دستمو ندیدی؟!

خو دختر دلت میاد منو بزاری تو کف؟؟

بعدشم دوس نداری بیام وبت؟ آدرس بزار اگه مشکلی نیس خوااااهر

فری شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:03

عزیز کف کجا بوده! دارم بهت میگم دیگه!
قبلا هم گفتم که توی وبلاگ قدیمیم می نویسم. یعنی قبلی رو که کلا بستم. رفتم سراغ همون قدیمیه

وای خدااا! خب خوشگلم من همون قدیمیت رو هم ندارم که! آخه میدونی وبلاگ ما لینک نداره.... گم میشن ادرسای قدیمی.

فری یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:53

عزیزم چشماتو ببند، چند تا نفس عمیق ... relax!
من کلا در همین حد آدرس میدم نگران نباش، خیلی نمی نویسم. چیز خاصی نی

هر جور راحتی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد