خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

وای ازین فکرا و ازین مردا

چند روز پیش همکارم میگفت که یکی از پسرایی که تو فامیلشونه، میگفته که آقایون هر وقت ببینن خانومی باهاشون میخنده و یا به عبارتی لبخند میزنه و راحته، کلی فکر میکنن که خانومه حواسش پیش ایشونه و ازین حرفا!

همکارمم حقیقتو به ایشون گفته که اتــــــفاقا، خانوما وقتی که مثلا یه آقایی براشون زیاد مهم نیس و هیچ نیت خاصی ندارن، باهاش راحتن و میخندن و این چیزا. اگه یه ذره نسبت به آقاهه افکار اونطرفی داشته باشن، خیلی خودشونو میگیرن و سنگین میشن و معذب و ازین حرفا!!

که البته من صد درصد این حرف همکارمو تایید میکنم.

بعد داشتم با خودم فکر میکردم که خااااک عالم! من که یه عمره دارم لبخند تحویل ملت میدم و به حساب خودم اجتماعی بازی در میارم و ازین چیزا!! معلوم نیس این آقایون تا حالا چه فکراااایی پشت سرم کردن و فکر کردن مثلا من کشته مرده شونم و ازین حرفا؟


* بعد تصمیم گرفتم ازون روز، دیگه سنگین رنگین بیشینم سر جام و مثل برج زهرمار جواب همکارای مرد و همکلاسی های مرد و غیره و ذالک رو بدم. البته خب اونروز خوب هنوز نرسیده 

نظرات 2 + ارسال نظر
فری سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:32

سخته آقا ، سخت!
سلام علیکم
چه عجب منور کردید سایتتون رو!

چی سخته رفیق؟
هاااا، سنگین رنگین شدن؟
تو هم مث منی؟ من که داغونم آقا داغووون! فقط له له نیستم خداروشکر

سامانه پیامک شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 http://panel.mida -co.ir/

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را میان ده هزار خط انتخاب نمائید .جهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.mida -co.ir/register.php باتشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد