خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

یاد اون روزا بخیر...

سلام بر دوستان عزیزم

بعد از یه مدت خیلی طولانی اومدم یه سری به وبلاگ بزنم. نوشته های قدیمو خوندم. یادش بخیر. 

الان که اون روزا گذشته و دارم بهشون فکر میکنم میگم چه خاطراتی داشتیم، خوب، بد، شاد، تلخ....

اما یادش بخیر. دلم برای همه ی روزاش و برای همه ی بچه ها تنگ شده. 


نظرات 2 + ارسال نظر
طراوت دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:20 http://nabeghehaye89.blogsky.com

الهی ی ی ی بگردم گلم. تو و صحرا و بلادونا و برکه سالی یه بار میاید، یه مرور میکنید، یه اشکی در چشموانتان حلقه می زند و بعد فاتحه ای نثار روح وبلاگ از یاد رفته میکنید و آی بزن که بریم
عزیزم من دلم یه ذره شده برای اون روزا. و مخصوصا برای شما چهارتا تنگ وشده که نمیدونی اصن چقدر! دیگه تنگه تنگه، راه نداره کلن!

آره دیر به دیر سر می زنیم قبول دارم.
وقتی سر می زنیم که دیگه از صمیم قلب دل تنگ شدیم.

صحرا یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:44

عزیز دلم منم حسابی دلم برا اون روزا تنگ شده
بعضی وقتا به یاد اون خاطرات و شیطنت ها وروزای خوش گریه میکنم
کاش تکرار میشدن

کاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد