خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

درخواست کمــــــک فوری

سلام

صدای منو از نیشابور می شنوید!

من اینجا تنهام! بزرگترای خونواده رفتن تهران، برادرها هم دانشگاهن.

من الان دارم از بی سروصدایی خونه احساس غربت بدی میکنم! اصن خیلی بده آدم تنهایی زندگی کنه، داغون، ایفتیضاح، روانی کننده، شاید حتی مشمئز کننده! (ازین کلمه خوشم میاد :D )

یکی زودی بیاد منو نجات بده! یکی بیاد پیشم. دوستام؟ پس من این همه رفیقو واسه چی بزرگ کردم آخه؟ این چه وعضشه!

اگه تا فردا هیشکی نیاد، من ممکنه از تنهایی بزنم به کوچه و خیابون و مهمونی های رنگ وارنگ، گفته باشم!


* یــــــــــــکمی فک کنم حال اون آقای کوهنوردی که همین چند وخ پیش تو دره وسط اون همه برف، گیر کرده بود و از طریق فیسبوک پیام فرستاد که بیان نجاتش بدن و بعدشم اومدن و نجات پیدا کرد رو میتونم الان بفهمم!! شاید یکی از مثلا نابغه ها یا دوستای وبلاگی بیاد پیشم فردا منو از تنهایی در بیاره 

نظرات 11 + ارسال نظر
ناشناس سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:34 http://azadtajzie.blogsky.com/

سلام
سری به خیام بزن
نیشابور شهر بسیار خوبیه تنهایی داخلش معنا نداره
خودتو با اونچیزایی که در دسترست هست سرگرم کن
تا حالی کسی از تنهایی نمرده
تازه اگه روحی و جنی هم دیدی خوشحال باش چون جزو معدود نفراتی خواهی بود که این سعادت نصیبش شده
و کلی خواهان پیدا خواهی کرد
و مطمئن باش که عمر دست خداست
یا علی

سلام. خوش اومدین
خیام؟ آخه تنهایی؟! اصن تنها نمیشه از شهر بیرون برم، یهو دیدی تو خونه جن ندیدم، اونوخ اونجا دو سه تا جن چاقو به دست دیدم!
عمر دست خداست، ولی نمیدونم چرا واسه خارجیا، تا یکی میاد تو فیسبوک درخواست کمک میده همه میپرن واسه نجاتش، اونوخ من باید فقط بشنوم که عمر دست خداست؟! آی امان ازین ایرانی ها

ناشناس سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:25 http://azadtajzie.blogsky.com/

سلام
وقتی شما میرین خیام با خود خیام که یک ریاضی دان بزرگه میشین دو نفر و چون 1+1 میشه دو پس دیگه تنها نیستین.
البته تو خونه هم با رباعیات خیام میتونید بازم تنها نباشید.
و البته خدا همیشه هست چه در ایران و چه در خارج ایران. که به اون کوهنورد مجروح در عمق 21 متری یک کوه یخی در هیمالیا کمک میکنه تا به کمک دوربین گوشی اش پیام کمک بفرسته به فیس بوکش.
به نظر تون اینترنت از کجا آورده ایشون؟؟؟؟
و البته اگر شما هم پیام کمک با تصویز زخمی ارسال می کردید که صد البته ایرانیان با احساس از سرتاسر جهان می شتافتند به کمکتان و شما را نجات می دادن البته اگر اجلتان به سر نرسیده باشد چون همیشه عمر دست خداست!!!!!!!!

:)))))
یعنی من مردم ازین روحیه دادن شما! خیلی زیبا، سلیس، روان، و بدون ابهام!!
خوبه که صبح تا ظهر سر کارم با کلی دغدغه، وگرنه که رو به موت بودم استاد، اما بازم برادر، این برادر مهربون جانان، به کمک من شتافت و دو ساعت پیش رسید خونه

بعدشم کنار حکیم خیام، ما مقبره ی جناب عطار نیشابوری هم داریم. و حضرت کمال الملک هم نیز! همچنین مقبره ی استاد بزرگ جناب پرویز مشکاتیان هم هست.

memole چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:29

سلام عزیزم، خوبی؟
الان در چه حالی؟ هنوز تنهایی؟
راستشو بگو ببینم سر از کوچه و خیابون که در نیاوردی! نه، اینو مطمئنم.
ولی وایسا ببینم، مهمونیای رنگ وارنگ.....قطعا
.

سلام گلم. قوربون تو، تو چطوری بانو؟
نه بابا، الانه دیگه دورم شلوخه!
مهمونی رنگ وارنگم نرفتم :( اینقد کار داشتم که وقت کم اوردم

زهرا پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:19 http://loser-in-love.blogsky.com/

سلااااام طرا جووون
فدات تو خوبی؟؟
اا چرا بهم نگفتی گمم کردی خو؟ :(

سلام جیگر
خو من میبینمت تو فیس، ولی این روزا دوست داشتم بیام وبلاگت ببینم حال و هوات چه رنگیه :)
عزیزی :*

زهرا جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:31 http://loser-in-love.blogsky.com

اوهوم فیسو میگم دیگه
جیگری :-*

فرناندو7 دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:23 http://7alone.loxblog.com

سلام.بیا وب من از تنهایی در بیای.در اومدی یه نظر بزار

قیچی دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:25

سلامنلیکم
تولدتون هم مبارکا باشه
سلامت باشید در کنار خانواده

سلام حسین جان
مرسی دوست خوبم! من چند وقتیه که نیومدم این ورا. سوپرایز شدم. ممنون

فاطمه چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:46

سلام طراوت . خوبی؟
وای تنهایی خیلی بده .ولی گاهی وقتا من ترجیحش میدم به بودن با آدمایی که هیچ سنخیتی باهاشون ندارم

سلام عزیز دلم. ممنون تو چطوری؟
آره خب. گاهی بعضی آدما رو اعصابت میدون. همون بهتر که آدم تنها باشه

نا شناس نانشناس یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:04

تنهایی .....................
تنهایی
تنهایی
غروب آفتاب
سایه درخت افتاده بر شیروانی خانه چوبی
باد میوزد در خانه
پنجره ها در لابه لای دیوارها گم شده است
تو بودی از پس صدای آشنایی غربت

زیبا بود. مرسی

ندا یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:56

الاهی فداتم
دلم تنگته.


me toooooo

هادی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:07

wow !!
یادمه دو سال پیش که میومدم این وبلاگ 5 نفر مطلب میزاشتن که شاید اسم "طراوت" کمتر پست میزاشت !! ولی الحق که هر بار پست میزاشت جالب و خوندنی بود ... و همیشه منتظر پستاش بودم !! با اون مسابقه های ابداعیش !
هیییییییع .... لوله گاز !!
ولی الآن اینجا خعلی سوت و کور شده است :| چرا آخر ؟! چه شده است مگر ؟! ...

سلام هادی خان
مرسی، خوشحالم که از پست هام خوشت میومده
آره، هر کدوم از ما پنج تا یه جوری درگیر زندگی شدیم. دیگه همه وبلاگو تنها گذاشتن...
اون داستان لوله ی گاز چی چی بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد