خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دلم

موضوعی برای گفتن نیس! قول داده بودم که باشه، ولی خب چه کنم! نیست! 

جز اینکه    دلم گرفته ای دوست

                هوای گریه با من ...

وایبر کوفتی!

وایبرو دیدین چه وقت هدر کنه؟! ایـــــش ااااه! تموم زندگیم میره پاش الکی!

دیگه تصمیم گرفتم پیام های گروه هارو نخونم. فقط پیامایی که شخصیه و با شخص بنده کار دارن مطالعه خواهد شد! ولا!

اگه این شیطونه بزاره همینه 

یه گروه دوستان دبیرستان، یه گروه دوستان ارشد، یه گروه نابغه های سوئیت 6، یه گروه بچه های هم رشته ای، یه گروه آرایشی، یکی پخت و پز، یکی دوستان نیلوفر (! اینو دیگه کجای دلم بزارم!) و الی ماشالللللله. مردم این همه وقتو از کجا میارن؟ من موندم بوخودا