خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دلم

موضوعی برای گفتن نیس! قول داده بودم که باشه، ولی خب چه کنم! نیست! 

جز اینکه    دلم گرفته ای دوست

                هوای گریه با من ...

نظرات 12 + ارسال نظر
قیچی چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:55

چرا دلگکیری خواهر. بشین شبا مستند دهم (راجع به حماسه 9 دی) رو ببین جیگرت حال میاد

حماسه 9 دی حسین؟!
جیگرم حال میاد اساسی همچین و همچون

قیچی چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:58

دلگکیر = دلگیر
خدایی سوتیو داشتی الان واقعن جیگرت حال میاد


خواب بودم نشنیدم چی گفتی!

پسرچوبی چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:55 http://adambarffi.blogsky.com

عجب

ندا چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 20:19

عزیز دلم:-* :-* :-* :-*

جیگری

زندگی زیباست...آبی سابق دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:56

سلام چرا وبلاگتون رو به روز نمی کنید؟؟نکنه میخواید کلا ببیندیدش انشالله همیشه پست بزارید قبلا خیلی پرشور و هیجان بود این وبلاگ

سلام آقای مهندس. خوبین؟ سلامتین؟ شما وبلاگتونو بستید دیگه؟!
والا اینقد گرفتار زندگی و درس و کلاس و امتحان شدم که سالی یه بار به زور میام! هر چند دوست داشتم بیشتر پست میذاشتم

آزران وطن من دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:13 http://saadat52.blogfa.com/

با سلام:
زلف عفاف، رشته دامان زینب است / آیات صبر، پایه ی ایمان زینب است
ایثار و پـاکدامنی و عزم و اقتدار / این چار، درسِ طفلِ دبستان زینب است
وفات اسوه ی صبر و استقامت خانم حضرت زینب(س) را به آقا امام زمان(عج) و به شما تسلیت عرض میکنم
آدرس تبادل لینک:http://saadat52.blogfa.com/
التماس دعا

نرگس جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:35

سلام. اینجا دیگه فعالیت نمیکنید؟ طراوت جون با شمام؟

سلام نرگس عزیزم
بخدا میخوام، ولی نوموشه
راجع به کتابی که خواستی هم گفتی: آموزش نمونه گیری به کمک spss ؟!
نشنیدم همچین کتابی باشه! اصلا این نرم افزار نمونه گیری نمیکنه که! منظورت تعیین حجم نمونه اس؟

نرگس شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:47

آره عزیزم منظورم تعیین حجم نمونه است به کمک pass. می خوام ببینم اصلا به کار من می خوره یا نه. نیاز به مشورت دارم.
خدا وکیلی بزار راستشو بگم: پول ندارم فعلا برم پیش مشاور آماری. برای مشورت اولیه میخوام اگه دوست داشتی کمکم کنی. بعدش سعی می کنم کارم رو خودم راست و ریست کنم. یه مقاله از جباری گیر آوردم که طرز کار این نرم افزار رو گفته.

کتابی براش نیست. مگه اینکه help نرم افزارو بخونی. دکتر جباری زمانی که دانشجوش بودیم مقاله شو داد و منم خوندم. بدک نیس اما طرز کار با نرم افزارو نگفته که خواهر.
استادم یکی دو ماه پیش یه نرم افزار توپ ریخت تو گوشیم گف برو حالشو ببر
واسه تعیین حجم نمونه اس و کار کردن باهاش اصلا آموزش نمیخواد! واسه گوشی های اندرویدی. اسمش اینه: statistics and sample size

نرگس سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:25

مشکلم اینجاست که استاد راهنمام گفته از این استفاده کن! مجبورم!
تویوخدا کمکم کن.

آخه گلم استاد چطور میخواد بفهمه شما از چی استفاده کردی؟!! اینم همونه خب یکم شکل نرم افزار فرق می نماید فقط!
خو من چه کنم الان؟!

نرگس سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:27

عزیز اگه تونستی به ایمیل پیغام بفرست

نرگس دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:52

خوب من فکر کنم استادم بلد نیست، به این بهانه می خواد از من یاد بگیره!
راست میگی به خدا! باید خودم دست به نقد بشم برم از کسی که بلده یاد بگیرم بیچاره من بی پول!

اینم بد نیس چون یادگیریش یک ساعت نهایتا طول میکشه. البته اگه روش های نمونه گیری رو بلد باشی ایشالله.
پیروز باشی عزیزم

نرگس باران سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:16

من که آماری نیستم! اما من می تونم! البته با کمی پول خرج کردن! خخخخخخخخخخخخخ
مرسی عزیزم بابت اینکه وقت گذاشتی. موفق باشی گلم

تو خودت نمره ی بیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد