خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

فوت عموجان

عموجانم یکشنبه، یعنی 8ام آذر فوت کردن

این روزها خیلی غمگین بودیم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم..... جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:08

ای وای طراوتی تسلیت میگم عشقو .... چقده ناراحت شدم.... خدارحمتش کنه .. جاش توبهشت باش .... هی روزگار....

مرسی مریمی. آمین

قیچی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 00:22

تسلیت میگم
سال ٨٢ عموم فوت کرد، یه تصادف شدید توو جاده ی رشت، یادمه خیلی ناراحت بودم، تا قبلش مرگ هیچ کسی اینقدر تحت تاثیرم قرار نداده بوود
البته بعدا غم خیلی بزرگتری رو هم تجربه کردم

سپاس
خدا رحمت کنه هر دوشونو
یکی از طبیعی ترین اتفاقاتیه که تو جهان می افته، اما نمیدونم چرا هیچوخ نمیتونیم طبیعی درکش کنیم و همیشه پشت بندش تا مدت ها غصه و غم هست

نرگس باران سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:51

تسلیت میگم عزیزم. ایشالا غم آخرتون باشه.

ممنون نرگسی

محمد پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 18:26 http://lifeismusic11.blogfa.com

سلام خوبی شما
من درباره ریاضیات تانسوری کمک میخواستم گفتم شاید شما تو دوره تحصلیتون باهاش برخورد داشتین

سلام و درود
مرسی شما چطوری؟!
نه والا! من که چیزی نشنیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد