خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

عروسی

سه شنبه آینده جشن عروسی دو تا از دوستای خوب و نزدیکم هست

عروس خانم نزدیک به 5 سال از آقا دوماد بزرگتره! هر کسی متوجه این موضوع میشه، میگه بعید میدونم تا چند سال دیگه اینا با هم بمونن! یا میگه واااای دوماد دیگه چقد خر بوده!! یا : خدایااااا عروس چطور راضی شده با یک بچه تر از خودش ازدواج کنه!!!  اما من که هر دوشونو میشناسم میگم اینا به مشکل خاصی برنمیخورن و ایشالله تا آخر پیری به خوبی و خوشی مث الان با هم راهو ادامه میدن

چون هر دوشون عاقلن مخصوصا دوماد، به همین دلیل خانواده دوست بودن دوماد، هیچوخ همسرشو رها نمیکنه.

 ما حدودا 10 تا از دوستان دعوتیم به عروسی و از ماه هاست که داریم نقشه میکشیم چطوری بهمون خوش بگذره


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 16:49 http://lifeismusic11.blogfa.com

سلام
واسه کنجکاوی خیلی پست های این وب رو خوندم
من خودم از زندگی خوابگاه متنفرم
چون هرمدل ادم باید تحت نظرات دیگران از سلیقه خودت تو زندگی صرف نظر کنی .این کارخوبه ولی اینکه ادماش ادم باشن حرف دیگه س
دخترا باز بهترن پسرا خیلی مزخرفه زندگی تو خوابگاه
کنجکاو بودم که کدوم دانشگاه میخونین چه رشته ای هستین
نفهمیدم
به هرحال ...جالب بود برام تو این تهرانی که ما زندگی میکنیم
ادما تو جمع های خودشون چطور فکر میکنن چطور زندگی میکنن

سلام. خوش اومدی :)
و مرسی که خوندی.
ازون سالی که ما خابگاه نشین بودیم و 5 تایی وبلاگو به روز میکردیم،3 یا 4 سال میگذره!! ما فردوسی مشهد می خوندیم ...
روزگار خیلی خوبی داشتیم تو خابگا، معرکه. یادش گرامی

مریم..... شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 00:54

خوووووبی طراوتی جووووووونمممم..... خوشبخت شن ان شالله..... دست راستش رو سر من و تو ..... ههههه....

فدات مریمی
الهی آمیـــــــــــــــــــن

محمد شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 http://lifeismusic11.blogfa.com

سلام قربانت .نوشته هات میخورد تهران باشین
چون از خیابونای تهران نوشته بودین
الان ادامه تحصیل ندادین دیگه ؟رشتتون چی بود

اکثریت دکتری میخونیم ...
یه چیزی شبیه ریاضی و این حرفا

محمد یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:18 http://lifeismusic11.blogfa.com

خوبه .افرین
یه درخواست داشتم اگه ایمیلتونو بدین براتون میفرستم درخواستمو
یه بحث ریاضی هستش تو رشته ما توی درس تئوری الاستیسیته اگه میشد کمک کنین ممنون میشدم
توی وب خودم ادرس میلتونو بی زحمت بذارین که براتون اون فایل رو بفرستم ممنون میشم چون شما توی درس خودتون قطعا خوندین رشتتون که مرتبط باریاضی هست
من ارشد سازه میخونم

رشته ی من آمار هست و احتمالات! و ریاضی کاملا متفاوته آقا محمد :|
بعید میدونم بتونم کمکت کنم چون من فقط تو کارشناسی ریاضی خوندم و بس! و مطمئنم سوال شما خیلی فراتر از کارشناسی هست

قیچی سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 13:26

سه شنبه اینده یعنی امروز؟
پس مبارکه و جای ما رو هم خالی کنید...

بلی بلی سه شنبه ی گذشته بود
جای شما هم بسیار خالی
عروسی بسیار عالی!
خیلی عروس و دوماد باکلاسی شده بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد