خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

عقب افتاده!

اوخی اینجا چه خبره؟؟ دلم تنگ شد واسه وبلاگمون خدا

این چند وقته تهران قل قله بود! همه مغازه ها حراج کرده بودن و چقد کالاهای شیک و خوشگلشونو با قیمت مناسب میفروشن! نمیدونم چرا! عجیب است و غریب است.

یکی از دوستای صمیمیم دکتری بهشتی قبول شد و ازین به بعد پیشمه و میتونم با اون برم خرید و گردش  وای که چقد خوب شد 


شده یه کارایی داشته باشید واسه انجام و بعد به خاطر رو هوا بودن و انجام نشدنشون مدام کلافه و سردرگم باشید؟ یک حالت فکر مشغولی که نمیدونی باید چیکار کنی و از کجا شروع کنی و زمان هم که قوربونش برم انگار گرگ دنبالش کرده! میتازه و میره و تو هم هی به صورت درونی و خود جوش، حرص میخوری و خودت هم نمیفهمی که این حس و حال به خاطر اون کارهای عقب افتاده اس!

الان من اونم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم....... سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:56

چ عجب طراوتی خانوم افتخار دادن ب بلاگفا .... حتمن حسابی افتادی تو خرید کردن گلی .،،، کاش مام از این دوست جونا داشتیم ک بریم ددر ددور ٔ... کلاس رقصت چی شد گلو؟؟؟ خداخیرت بده من خو همیشه تو حالتم طراوتی ....

عجب از ماست خوشگله دختر
ها بابا حسااااابی
کلاسو میرم، اتفاقا این دفه خاله و زن دایی و دختراشونو و غیره و ذالک نشسته بودن به این که واسشون یه دور برم! من حرکتارو میرفتم و اونا به شکل :| منو نگا میکردن
میگن انگار میخوای بجنگی! مث جکی چان

مریم....... چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 00:19

ههه‍ههه اشتباهی کلاس کاراته نرفتی تو .... ی دور همون بابا کرم خودمونو برو واسشون ک صدتا اسپانیایی هم میزاره تو جیبش طراوتی ...

اصن مردم ایران عاشق عشوه و رقص پر ادا هستن! والا
اسپانیایی هم همونطور که تو فرهنگشون گاو بازی و این خشونت هاست، تو رقصشونم خشن و این مدلیه! نمیپسندن نمیدونم چرا

قیچی پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:36

اسپانیایی ها ادمای جذابی هستن،،، رسوم جذابی هم دارن،،،، موسیقی جذابی هم دارن (ایکون فلامنکو)

آره دقیقا
من فقط از گاو بازیشون متنفرم منزجر کننده است! (قبلا گفته بودم که من ازین کلمه خوشم میاد؟ )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد