خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

ناتوانی در مقابل دوستان

من اصولا  تو دوست شدن با سایرین ناتوان نیستم!

 ینی راحت میتونم باب صحبتو باز کنم و از بودن در حضور اون فرد احساس راحتی داشته باشم!

اما یکی از دوستام هست که تا الان اولین و آخرین نفری بوده که در حضورش اصلا نمیتونم احساس خوبی داشته باشم

نمیدونم چرا ولی رفتارهاش، لحن صحبتش، مدل چای خوردن و شیرنی خوردنش، مدل خندیدنش، شیوه ی محبت کردنش، مدل مسیج دادن و...

از هیشکدوم از رفتاراش خوشم نمیاد! اما هنوز مجبورم باهاش دوست باشم!! نه که بد رفتار کنه ها، نه، بلکه هیجان تو رفتارهاش خیلی بالاست! سطح انرژیش بیشتر از چیزیه که من دارم و این از تحمل من خارجه.

هم پدر و هم مادرش تک فرزند بودن و هیچ فامیلی ندارن! از طرفی به خاطر نوع رفتارش هیچ دوستی هم نداره! و احساس میکنه من صمیمی ترین دوستشم در صورتی که اصلا هیچ دلیلی برای این احساس وجود نداره چون دوستی ما با واسطه ی یکی دیگه و خیلی فرمالیته بوده!

مخلص کلام این که هی چپ و راست از من میخواد که باهاش برم گردش و تفریح و منم، هم به اون دلیل و هم به دلیل گرفتاری هی جواب منفی میدم و بیچاره دلشکسته شده. حالا باز میگه هفته دیگه بیا بریم بگردیم

خدایا خودت بهم صبر بده


نظرات 5 + ارسال نظر
مریم....... چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:12

هههه خندم از این گرفت طراوتی ک گفتی فک میکنه ک من دوست صمیمیشم .،،، آدمای پرهیجان ک خوبن ... فاز مثبت میدن ب آدما ... تو هم ی کم کوتا بیا عشقو ....


آره طفلی. خو منم نمیزنم تو ذوقش که! ولی خب واقعا اذیت میشم هر وقت که باهاشم! به وضوح بعدش پرخاشگر میشم

مریم....... چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:15

مریم چرا وبلاگت نیس؟!!

نرگس باران پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:25

الهی بگردم. چقدر تو مهربون و خوبی :**


فدات نرگسی
ینی واقعنی گفتی الان؟

آنا دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 13:11 http://aamiin.blogsky.com

طفلک دوستتون. دلم براش سوخت.

آره خودمم همینطور

قیچی پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:18

باهاش یه قرار پنجشنبه بذار بعد کنسل کن بگو جمعه خوبه
قول میدم کلن بیخیالت میشه راحت میشی


ای بدجنس! حالا بزار من قرارو بزارم و قرار مال خود خودی خودم باشه، اونوخ میگم بهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد