خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

حق انتخاب

آشپزی کردن حوصله می خواد و علاقه، که اکثرا دخترا دارن اما من ندارم :/

کارهای هنری مث گلدوزی و خیاطی و فلان و بیسار هم ذوق و علاقه میخواد که من اونم ندارم :/

کار خونه و نظافت و رفت و روب هم کلا تو ذات دخترا هست و باهاش عشق میکنن که خب البته من نه :/

اما خب از حق نگذریم تزئینات سفره و دیزاین غذارو دوست دارم ^_^ اما بلد نیستم! دسر و کیک و نون های مختلفم دوست دارم بپزم اونم خییییییلی. اما اونم زیاد حرفه ای نیستم

با این حال گاه گاهی ازین کارای دسری و کیکی میکنم، وقتی که ذوقش بیاد. و بعد مث خانومای هنرمند از حاصل دسترنجم عکس میگیرم و میذارم تو تلگرام همه ببینن

ولی آشپزیو که حتما، چون اگه نکنم ننه حسابمو میرسه   

کار خونه هم که اوه اوه اوه! هر رووووز! حداقل ظرفارو میشورم دیگه!

تنها کاری که از این همه کارای غیر مورد علاقه میتونم نکنم، گلدوزیه

خب، بازم خداروشکر که یه حق انتخاب برا خودم مونده :/


نظرات 3 + ارسال نظر
reza یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 15:03 http://shadyakh.blogsky.com

آفرین

مریم ..، یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 19:10

خخخخخخخ طراوتی من ک اون دو مورد ک آشپزی و ظرف باشه هم اصصصصلن .... کلا ب قول مامانم: بخور و بخاب کارمه ... الله نگهدارمه ...
باز خوبه باز تو از یکی دو انگشتت هنر نصفه نیمه میریزه ...من ک کلن انگشتام حرکتی ب خودشون نمیدن....

مادرجونم(مامان بزرگم) اینطور وقتا با تهدید و چشم و ابرو بالا انداختن میگه: اگه برخیزم، مو تو سرت نمیذارم!!!!!!!!
قدیما به من زیاد میگفت اونوختا من مث الانِ تو بودم
حالا جدا از شوخی، دلم نمیاد مامی رو دست تنها بزارم

مریم ..، شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 22:34

عییییددددت مباااااارک طراوتیه من ...ی بووووووسسسسس گنده ...

مرسی دوسی جوووووون
عید تو هم مبارک عشقووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد