خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

عید نوروز

وااااای وااااای چیطو شده؟!

عید اومده ولووو شده

عاقا عید همگی مبارکا باشه صد سال به این سالا، نوروزتان پیروز،  پیروزتان نوروز

امروز که دومین روز از پنجمین سال از دهه ی 90 هست، ...، هست، ...، خو هست که هست والا! اصن نمیدونم چی چی میخواستم بگم!

ولی هر چی که هست و هر روزی که هست و هر لحظه ای که هست، ایشالله به کامتون باشه و شیرینیه لحظاتتون رو،  تو گوشت و پوستتون حس کنید

الهی وضع اقتصادی مردم هم بهتر بشه و آرامششون بیشتر. آمین 



پ.ن: شعری که ابتدای سلاملک هام سیاه مشق کردم، در لحظه، از کله ی من تراوید و ازین رو به خودم افتخار میکنم  :|

پ.ن: شما هم به من افتخار کنید خوچحال بشم :|

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم ..، دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 13:42

خخخخخخ .... سرووودت تو حلقم طراوتی ..، تو داری تلف میشی اینجا بااین استعدادات .... عید تووووو هم مبااارک عشقو ... سال خوبی داشته بااااااشی .... بووووووووسسس ..... بقول فامیل دور هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز ....

خودمم همین احساسو دارم مریمی! باید فرار مغزها بکنم دیگه کم کم

قیچی پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:16

عیدت مبارک باشه
افتخار می کنیم بهت همی

عید شما هم مبارک
مرسی :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد