خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

اصفهان

بالاخره سفر به اصفهان جور شد و با دو تا از دوستای گل گلی خوبم رفتیم نصف جهان

محبوبه هم که میزبان بود و اونجا منتظرمون بود، چهارتایی حسابی گشتیم و دلی از عزا در آوردیم. کلی هم دوست خارجکنی پیدا کردیم و باهامون سلفی گرفتن

چقد زایینده رود پر آب بود! حال کردیم!

ایشالله سفر بعدی قراره یا گرگان باشه، که شهر زهراست، یا کیش باشه. که هر دو جا قراره با همه بچه های گروه مشهد بریم، هم دخترا و هم پسرا. احتمالا اون هم سفر خوبی بشه.

دوست خوب واقعا میتونه که آدمو شاد کنه. خداروشکر به خاطر وجود شما و شما و شما و البته شما هم و همه ی بقیه ها!!

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم ..، جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 18:57

خوشااااااا ب سعادتت طراوت گلییی .....
من ک فک نکنم حالا حالاها مسافرتی پیش روم باش ...
دخترم تو خوش بگذرون از طرف من ..... ما هم ذوق شما جوونارو بکنیم ننه جون ....

فدای تو گل گلی
ایشالله تو هم میری. تو واستادی که یهو بری سفر اروپایی، میدونم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 17:49

همیشه به گردش و تفریح وفیلان

مچکراتم

قیچی پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 17:49

اوون قبلی من بودم

نرگس باران سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 13:04

سلام طراوت جون . یه سوال. من یه سری سوال امار دارم که کوچولو ان. ممکنه یه ایمیل از شما داشته باشم که هر وقت سوال داشتم مزاحمت بشم؟
مثلا الان یه سوالم اینه:
رای ارزیابی تجربه آزمودنی ها سه سوال گذاشتم. که مثلا چه مدت از فلان بخش استفاده می کنن؟ و جوابهای 4 گزینه ای:کمتر از یک سال، بین 1 تا 6 سال، 7-10، بیشتر از ده سال
و آزمودنی علامت زده
حالا میانگین و انحراف معیار اینها رو چطوری بگیرم؟

سلام عزیزم.
واسه سوالات پرسشنامه ای نمیشه میانگین و انحراف معیار گرفت. متاسفانه سوالو اشتباه طرح کردی و بهتره سوالات اینچنینی که جواب هاشون مثلا به صورت سال هست، یه جوری طرح بشه که طرف جواب خودشو بده مثلا بگه 4 سال و 3 ماه!! اونوخ خودت میتونی تقسیم بندیشون کنی و یا حتی میانگین و انحراف معیار بگیری. به همین راحتی.

ایمیلم یکم سیکوریته ننه تو هر وخ سوال داشتی تو اینجا یا تو پیغام بنویس من درخدمتتم جیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد