خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

جنبه هم چیز خوبیه والا

معمولا آدما از پیشرفت علمی به پیشرفت فروتنی هم باید برسن. ینی قانون انسانیت اینو میگه. اصن مگه میشه تو،  استاد دانشگاه،در  علمی ترین مکان موجود، فرهنگ ساز ترین بخش زمین، بین افراد با بالاترین سطح دانش، اونوخ پایین ترین سطح فروتنی؟ کم ترین سطح ایثار؟ پایین ترین سطح درک؟!!!

اصن چطور میشه که بشه؟!!

یکی از اساتید بسیار توانمند و دانشمند من، که ازین که شاگرد ایشون بودم بینهایت خوشحال و خدارو شاکرم، چند وقتی هست که به پست بالایی در دانشگاه رسیدن و ازون به بعد دیگه ...

خب حالا سرت شلوغه و نمیتونی برای دانشجوت وقت بزاری، قبول! همش تو جلسه ای، قبول! خب دیگه چرا با دانشجوهات اینطوری رفتار میکنی؟! اخلاق مداری شرط اول استادیه! چرا ملت ما تا به جایی میرسن اخلاق و احترام و فروتنی رو میبوسن و میذارن زیرشون! واقعا برام جای سوال و جای تعجبه.

خدا کنه که اگه به اون حد قابل قبول از جنبه نرسیدم، هیچ وقت به اون حد از پیشرفت هم نرسم که جنبه ام سرریز بشه و نشه برگردوند تو ظرفش

نظرات 10 + ارسال نظر
مریم .. پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 15:00

چ عجب خااانووووووووم .....
دیگ تار عنکبوت بسته بود اینجا...
من ب شخصه قووووول میدم ک اگ ب جایی رسیدم فروتنی از ظرفم سراااازیررررر شه .... چطوره؟؟؟؟؟

آره منم از عنکبوت میترسم، گفتم بیام یه دستی به سر و روی اینجا بکشم
وای مریم همه همینو میگن!! والا آخرشو خدا عالمه! ایشالله که ما روفراموش نکنی

مریم .... شنبه 19 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:03

امیدوارم باز ولش نکنی ک سری بعد توش عقرب و مار پیدا نشه ..،
نعععععع من متعلق ب همه اممممم ... من آدمه فوق العاااااده مردمی هستم ....اوووووول مردم بعدددد خودم و بقیه (بهتره ک ی ستاد انتخاباتی بزنم)

اول مردم بعد خودت و بقیه؟!!!!!!!!!!!!! اونوخ اون بقیه کیا هستن که بعد از خودت تازه میان رو؟!
ماری اینقده بدم میاد ازینایی که میگن اوا سرم شلوغه وقت ندارم فلان و بیسار! اما واقعا سرم شلوغه خب

مریم .... شنبه 19 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 19:07

خخخخ همونم مردمه ... اونجا جاشون نشد اینجام آوردمشون....
تجربه ثابت کرده همونا علافترن .... البته دور و وریا خودمو میگماااا ... همش میگن کلی کارداریم و هیچ کاری هم ندارن....


ها بوخودا همه علافن! منم از همونام به قرعان

ستایش جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:26 http://www.bahanehbaran.blogfa.com

سلام

من از مخاطبین قدیمی اینجا هستم...چه خوب که همچنان هستید و سنگر وبلاگ نویسی رو حفظ کردید... راستی از سایر دوستانتون چه خبر... خیلی خوشحال شدم که بعد از مدتها اینجا رو دیدم...براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

سلام ستایش عزیز. خیلی خوش اومدی
آره اما این ابزارهای جدید مث تلگرام کلا کار وبلاگو کساد کرده...
همه خوبن، اکثرا دانشجوی دکتری هستن و عده ای نی نی دار شدن

قیچی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 21:23

بخش زیادیش بخاطر عقده است خواهر جان، بس که سیستم، سخت گیری مسخره داره، ادمها وقتی به دولت میرسن، اوون ارزشهایی که گقتیو کلا فراموش میکنن

آره درسته البته میدونی آدمها اگه عقده هم نداشته باشن تو این سیستم که وارد میشن مجبورن عقده ای رفتار کنن چون مسیر رودخونه اونطرفیه متاسفانه :/

رضا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:43

سلام خوش حالم که هنوز دارید فعالیت میکنید.مقطع دکتری رو هم بهتون تبریک میگم انشاااله موفق و موید باشید. هنوز به وقتی که ساییتون رو پیدا کردم خندم میگیره.
بعضی از انسان ها با رسیدن به مقامی بقیه رو فراموش میکنن....انشالله که ما اینطوری نشیم.

سلام. ممنونم
جدی؟ شما احیانا دریای سابق هستین؟!! تخلصتونو بگید خو
بله، ایشالله ما ازون انسان ها نباشیم چون همیشه موجب ناراحتی بقیه مردم هستن .

زهرا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 17:09

سلاااام طراااوت جوونم،چطورییی؟من زهرام،کلبه تنهایی
وبلاگم خیلی وقته حذف شده،خوبی؟خوشی؟چه خبرررر؟امیدوارم خوب باشی،میبوسمت

سلام عزیزدلم. چطوری خانوم گل؟ خوبی؟ من که خوبم، زیندگانی میگذرانیم
آره دیدم حذف شده، دیگه پیدات نکردم. کوجایی خو؟!

زهرا سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 23:14

خدارو شکر که خوبی عزیزم،منم خوبم الحمدالله والا دیگه وبلاگ ندارم ولی ایتستاگرام هستم

خداروشکر عزیزم
من چون استعداد زیادی در معتاد شدن به دنیای مجازی دارم، اصن اینستا نصب نکردم به کل
ولی زیاد بیا اینجا، ازت خبردار بشم دوسی

زهرا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:35

عه کاش می داشتی
باشه عزیزم حتما سر میزنم بهت
مراقب خودت باش دوستی،فعلا

آره دوست داشتما اما به خودم رحم نمودم
فدای تو. ببینمت

صحرا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:34

سلااااام طراوت جووونم
دلم تنگ شده بود برا اینجا و خاطرات خوابگاه نابغه ها
عهههه قیچی هنوزم هست
هیییییییییییییییی
منم از این استادا دارم یه دونه خیلی خیلی عقده ای تشریف دارن.

سلام عزیزدل. میعاد کوچولو چطوره؟!
آره بابا تازه تو تلگرام گروه زده قیچی! بند و بساط وبلاگ دیگه تقریبا بسته شده متاسفانه :(
این استادا ایفتیضاحن ایفتیضااااح

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد