خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

عید مبارک

در سایه ی ایزد تبارک، عید همگی بود مبارک

امیدوارم سال 96 پر از اتفاقات خوب و شادی های وصف نشدنی و هیجان های خاص و شیرین و لذات بی نظیر باشه. سالی پر از برکت و پول! پر از سلامتی و نشاط، و پر از موفقیت های چشمگیر

سال خوبی داشته باشی دوست عزیز

نظرات 4 + ارسال نظر
قیچی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:35

به به ممنون سال نو شما هم مبارک (ایکونه دوست عزیز)


ممنون از تو دوست عزیز (آیکونه به به)

مخاطب قدیمی دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:43

عید شما هم مبارک....خیلی خیلی زیاد

خیلی خیلی ممنون

از گذشته دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:08

سلاممممم... خوب هستین... سال نوی شما هم با تاخیر مبارکککک... وای باورم نمیشه هنوز هم وبلاگهای قدیمی آپ میشن... تمام دوستانم یا وبلاگشونو حذف کردن یا دیگه سرنزدن...... پنج شش سال قبل که کنکوری بودم چقدر سرشار از زندگی میشدم با مطالب زیبا و وجود دوستان عزیز وبلاگی... بعد از مدتها فکر کردن همش یاد وبلاگ رها بودم... دورها آواییست که مرا میخواند... هر چی سرچ کردم آدرسشون رو نبود... و با همون آدرس وبلاگ رژیم لاغری بود!!!... کاش وبلاگ رها هنوز بود... ... یاد اثر زیبای آندره ریو بخیر... یکسال تمام در دوران کنکور اون آهنگ رو گوش دادم و لذت بردم... اون آهنگ عجین با خاطرات پر از احساس منه... خوشحالم که قدیمی ها هنوزم هستن... کاش رها و وبلاگش هم بود...

ُسلاااام دوست عزیز قدیمی
چقدر خوب که اومدی اینجا به ما هم سر زدی. من وبلاگ رها رو نمیشناسم، اما اینجارو من هنوزم آپ میکنم گاهی دلم نمیاد ولش کنم خاک بخوره، عشق میکنم اینجا.

مریم ..... شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 22:11

اله عیدت صدسال پیشت مباللللککک طراوت گلو .... یهویی سراز اینجو دراوردم خاهر .... تو هم سال خوب و معجزه واری داشتی باشی عجیجم.....

به به به عجب اتفاق خوشایندی گلوووو! همیشه یهویی بیا این ورا تا دلمون واز شه خو!
مرسی دوسی، تو هم سال معجزه واری داشته باشی رفیقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد