خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

رمضان الکریم

 

وقتی یادم افتاد امروز ۱۶ روز از ماه مبارک رمضان گذشته خیلی دلم گرفت٬ ۱۶ روز گذشته و من هیچ استفاه ای نکردم٬همه وقتم صرف انتخاب موضوع پایانامه شد٬ 

خدایا فکرم رو راحت کن تا  بدون دغدغه از بقیه ماه رمضون استفاده کنم 

چقدر دلم برای مناجات حضرت امیر تنگ شده  

چقدر دلم برای دعای سحر تنگ شده  

دیشب یه دعا از صحیفه سجادیه خوندم٬وای که چقدر این دعا قشنگ و آرامش بخش بود 

نظرات 4 + ارسال نظر
پسر تخس پررو چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 http://hamishebanafsh.blogfa.com/

پس حواست باشه یه وقت جایی نری از این نی نی ها داشته باشن یهو لقمه چپشون میکنی مامان باباش پوستتو میکنن اونوقت تازه بچه خودتو چه جور نگه میداری بیچاره بچت همه جاش گاز گازی میشه

طراوت:(با اجازه ی برکه جوون)
پسر جان یه نیگا به وبلاگ میکردی خوب! ما ۵ نفریم Mr!

آره گاهی مامانا میافتن دنبالم برا پوس کنی! همین خوبه که زودی در میرم
الهیییییییییییییی بگردمش نی نی خودم که فداش بشم تپل مپلی ام هس(فک کنم)خیلی آروم گازش میگیرم که دردش نیاد(بعدنااا)

الی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:07 http://haghayeghh.blogfa.com

میدونم عزیزم
واسم دعا کن طراوت

طراوت:(بازم با اجازه برکه جون)
الی جون اصلا غصه نخور گلم. بدون که همیشه خدا صلاح تورو میخواد؛ از رو کامنت دوستت فمیدم برا چی ناراحنی(اگه اشتبا نکنم)
همیـــــــــشه شاد باش عزیزم. بهترینی و خوشبخت خواهی شد

نازنین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:21 http://www.chert-pert.blogsky.com/

برای ما هم تو این ایام دعا کنید...

محتاجیم ب دعا ...

belladona چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:56

ایشالله که موفق میشی غرکه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد