خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

جمله سازی

  

هرگز با کلمات زیر نسازید٬ حتی جمله!

میوه ممنوعه . مازوخیسم . افیون . گناه . عشق 

   

شاید بعدا...

نظرات 9 + ارسال نظر
mohammad یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 http://mohammad1010202030

سلام وعرض خسته نباشید خدمت دوستان عزیز.
ما هم خوابگاه نشین هستیم ودر یک اتاق ده نفره زندگی میکنیم.
چند روزه درباره شرح حال اتاقمون درست کردیم.اگه دوست داشتین میتونین سر بزنین.

سلام دوست عزیز. امیدوارم موفق باشید. اگه آدرس وبلاگتون رو بزارید حتما سر می زنیم

[ بدون نام ] یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:16



من هیچ وقت معنی سه نقطه رو نفهمیدم :(

این سه نقطه یعنی خییییلی حرف

طراوت یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:45


باجه!

خو ای که وگفتی؛ ای "مازوخیسم" یعنی چه؟!

ای یعنی خودآزاری
یعنی که آدم مرض داشته باشه و کاری بکنه که خودشو آزار بده

فرحان یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:51

سلام عرض میفرمایم بلادونا بانو
دیدم تو از رو نمیری و هی سر میزنی به وبلاگم گفتم بیام یه عرض ادب و ارادتی بکنم منم.
دلم میخواد احوالت رو بپرسم اما میگم آخه به من چه مربوط...

در کل با این اخلاقت خیلی حال میکنم که وقتی همه هستند تو نیستی و سر نمیزنی اما وقتی که دیگه هیچ کس نیست و هیچ کس نمیاد تو بر عکس بقیه هی میای و سر میزنی و سراغ آدمو میگیری...

اومدم بگم هر چی دلت خواست بنویس در مورد من...
نمی دونم چی میخوای بنویسی اما چیزی که میدونم اینه که تو چیز زیادی در مورد من نمیدونی... مثل من که در مورد تو نمیدونم...
حالا دیگه ریش و قیچی دست خودت... منتظرم ببینم چی مینویسی.

آرزو میکنم هر وقت هیچ کس برات نمونده بود یه نفر (فقط یه نفر) هنوز باشه که بیاد و سراغت رو بگیره. چون احساس خوبی داره...

ارادت همچنان باقیت/

باورم نمیشه تو اومدی و کامنت گذاشتی!! یعنی تو هنوز میای به وبلاگت سر می زنی؟ کلا موجود حرص در بیاری هستی. حالا می رسم خدمتتون
ولی این کامنتت خیلی خوشحالم کرد و ای انسان تو که می تونی با چهار خط نوشته از دل برآمده دل ملتی رو خوشحال کنی پس چرا دریغ می داری؟هان؟!

یک پیر یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:11 http://arshadane.persianblog.ir

گناه میوه ممنوعه اینه که برای عشق یک مازوخیسم افیون خطرناکیه.
حالا بعدا گرفتارش نشیم .

جز تو کی می تونه کلمات اینطوری مسخر خودش کنه؟ کی هان؟ کی؟

طراوت یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:06 http://nabeghehaye89.blogsky.com

مهتاب حرف نداره

قیچی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:35

نه خانووم شما خیالت تخت
ما با گنده تر از ایناشم نمیسازیم

آفرین آقا ما این روحیه ی شما را می ستاییم و امیدوارم حداقل با اون ۴تای اولی هرگز نسازی

یک پیر دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:00 http://arshadane.persianblog.ir


فوروارد تو طراوت اند بلی.

فدای تو جیگر طلا

حسام شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:49

چرا؟

دوست داری باهاشون بسازی؟ سخته ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد