خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

علوم پزشکی 2

یعنی خاااااااااااااااک...خااااااااااااااااااااک بر سر... که حتی ...مثقال، ارزش و احترام برای دانشجوشون قائل نیستن!

حالا بماند که دانشجوی تحصیلات تکمیلی باشه یا نه، براشون هیچ فرقی نداره. اما تو دکتر باش! دانشجوی پزشکی! رو چشاشونی! 

 

البته الان خوشحالیما! برعکس دفعه قبلی چون میخوان دوباره برگردوننمون!!!  

آره؛ ما هم هنوز نفهمیدیم که این مسئولین خوابگاه ها اصلا فکر میکنن رو برنامه ریزی هاشون یا نه. یه عده از بچه ها دیگه نمیان. چون میگن کمرشون تو این اسباب کشی ها شکست. اما ما نابغه ها همه میریمدوباره تو همون سوئیت قبلی. مث گذشته (البته هنوزم یکم تو رفتنمون شک داریم)

بلادونا یه چیزی کشف کرده. میگه احتمالا اینا میخوان یه مقاله بدن تو مجلات ISI راجع به درصد اوسکلی دانشجویان ارشد ورودی 89! تا حالا هم 90 درصد جواب داده و اگه این بارم برگردیم بریم خوابگاه قائم؛ دیگه نمونشون(ما) کامل جواب داده و...نونشون تو روغن!

چه حلالزادش این دخترالان که با شما ذکرخیرش بود؛ زنگ زد. سلام رسوند 

میدونی، قضیه ازین قراره که اینا به پزشکیا گفتن برین خابگاه قائم.اونام رفتن بیرونشو دیدین؛ نپسندیدن؛ محکم نشستن سرجاشون و گفتن ما نمیریم! اونام گفتن به اینا که نمیشه زور گف؛ پزشکی ان دیگه...به اینا(ما) بگیم برگردن! اینا که راضی؛ با سر میرن 

 

پ.ن: الان متوجه شدم بلی زیاد مایل به رفتن نیس  

من دوست دارم بررررررم 

ببینیم چی میشه. میشه دعا کنید؟

نظرات 7 + ارسال نظر
belladona یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:07

جیگر جونم گزارش لحظه به لحظه ت تو حلقم.امیدوارم که همگی خوب و خوش و سلامت باشیم هر جا که هستیم طروات جون


بلادونا خوبی؟ بابا تو این خوابگا سلامت نمیمونیم بخدا! باور کن! زانوهامون میترکه یکی دوروز دیگه با این پله هاشون

قیچی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:14

خیلی باحال بوود
اولش فک کردم اشتباهی دارم اوون پست قبلیو میخونم بعد دیدم نه تغییر کرده البته از پست صحرا خودم این حدسو زده بوودم
میگم اگه برگشتین سعی کن از خوابگاه دوباره یه مستند تهیه کنی...و از اونجایی که دفعه قبل فیملتون ملتو داغون کرد، توصیه میشه اینبار عکس بگیرید از سوژه های مختلف و در قالب یک پست بذارید...اینم احتمالا کار خودته چون بقیه تنبلن همین بلکه تو از این پستا بذاری
آهان راستی چرا اولش میگی یعنی خاااااااااک بر سرررررررر؟؟؟؟؟
فک کنم باس بگی یعنی خاااااااک بر سرشوووون...نه؟

باحالی از خودتونه.
تو دعا کن برگردیم خودم مستندی تهیه کنم فاجعه! خفن!خوب!
اون خاک بر سر(با یک کسره زیر ؛سر؛ خونده بشه!) خوب خواستم مودبانه تر باشه دیگه تابلو به کسی توهین نشه بهتره.

قیچی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:21

آهان دعا هم به چشم...دعا میکنیم
اصلا توو همین برگشتنتون هم دعاهای ما بی تاثیر نبوود...حالا شاید تاثیرش کم بوود ولی خوب یه کوچولوو موثر بوود دیگه نه؟

شصدرصد همینطور بوده
ببینم دیگه چه میکنیااااا
نذر میکنم اگه بلادونا و برکه راضی شن و بیان اونور؛ به همتون شیرنی بدم! وقتی اومدین مشهد. خوبه؟

قیچی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:33

آهان مودبانه رو خووب اومدی
آره مثلا بگی
یعنی خاااااااااااااااک بر سررررررررررررر...استغفرالله..
آره؟


آره. خیلی باحاله. بعدشم دو تا فوت رو هوا بکنی و بین انگشت شصت و اشارتو گاز بگیری

چیه مگه ه ه ه؟(آیکون پسرخاله)

یک پیر یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:57 http://arshadane.persianblog.ir


سلام طررررراوت خوبی مادر؟کوجی خو کم پیدایی خو؟
مادر میگم اول خوب تحقیق کن شاید اونجا سوسکی چیزی داشته پزشکیا دیدن نرفتن.شایدم بلی دم این خوابگاه تو همون کاناله موش پیدا کرده که نمیخواد بره.خلاصه ریش و قیچی رو خوب بچسب کج نره

من میگم ممکنه بلی اینجا گنج پیدا کرده و به ما نمیگه!
تو خیلی منو یاد یکی از دوستای گل غیرمجازیم میندازه مهتاب گلی. اونم میگه مادرقوربون اون حس مادرانتون

قیچی که حسابی قول داده دعا کنه! آقای ریش منتها هنوز نیومدن اینورا اگه اومد بیخ گلوی اونو هم میگیرم تا دعا کنه واسمون!

یه ضعیفه یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:04 http://zaiiife.blogsky.com/

هه هه هه
آدم تعدادش هم ه چجی بیشتر باشه دردسر هم بیشتره ها
الان این سیستم مدیریتی که تو شما نابغه ها حاکمه ..به سیستم مشارکتی معروفه
من می گم تو بیا سیستمو عوض کن بذار سیستم آمرانه
یعنی تو دستور بده بقیه بی چونو چرا عمل کنند
به روی جفت چشم هایم
من هم دعا می کنم


خدایی همینطوره. حرف راست جای بحث نداره. اما ما اینقده با هم خوبیم که نگو
منم میگم سیستمو عوض کنیم؛ به روش تو اجرا شه. اما کو گوش شنوا؟ میگم ضعیفه جان بیا و این بچه های مارو راهنمایی کن حرف شنو بشن! من شخصا با این سیستم پیشنهادیت مشکلی ندارم. اوناروهم راضی کنی حله
قوربون دستت. ایشالا عمل کنه دعاهاتون بریم قائم

حسام شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:46

امیدوارم درست شه...

درست نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد