خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

هزار و یک شب

اسفند تولد فم جون (Fam joon) و نرگس بود. خیلی بی موقع ست نه؟! :)) ولی ما دوستان  آپدیت، کادوشون رو چند روز پیش دادیم که از قضای روزگار کادوی جفتشون مث هم از آب در اومد: یک جلد کتاب زیبای هزار و یک شب. 

فم جون که خوابگاه زندگی می کنه قرار شده هر شب یک داستانش رو بخونه تا پایان هزار و یک شب که دفاع کنیم(دور از جون). من هنوز موفق به حضور در داستان خوانی شبانه نشدم ولی شنیدم که هر شب که فم می خواد واسه یچه ها داستان بخونه،‌بچه ها عوض اینکه بخوابن تازه بیدار میشن و با چشمهای 4 تا شده به قصه گوش میدن. بهشون گفتم بیاین فیلمشو که چند تا از شبها رو به زیبایی به تصویر کشیده رو از طراوت بگیرین ببینین ولی اونا میگن تصورش زیباتره آخه موارد بوق دارش هنوز حذف نشده!!! 

شما هم امتحان کنین این کتاب رو !(اسمایلی چشمک مورد دار).

نظرات 11 + ارسال نظر
یه ضعیفه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:48 http://zaiiife.blogsky.com/

من سر در نیاوردم

یعنی آوردم ولی نمی دونم درسته یا نه ؟

آره آره درسته

طراوت سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:10 http://nabeghehaye89.blogsky.com


بلی جان تو یه وخ گول نخوری تصور کنیااا! برات زوده مادر
بیا فیلمشو از کلوپ خودم بگیر. خانوادگیه!

باشه باشه تو که می دونی من اصلا نمی تونم تصور کنم اصلا

قیچی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:38

به به اسمایل چشمک مورد دار؟
پس بگیر (آیکونه شماره تلفن ایرانسل)

آیکون زنگ تلفن قیچی

یک پیر سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:47 http://arshadane.persianblog.ir

مطمعنی دست روز گار بود؟
به به چه شود یعنی خوابگاه نشینی هم عالمی داره ها.
کتاب خوندن دور همی با 1 کاسه انار و هندونه .
دلم لک میخواد خوب.من اون قسمتای بوق رو خود سانسوری میکنم اشکال نداره.

پیشنهاد از من بود حال کردی جون من؟
واقعا جات خالیه ارشدو بپر بیا پیش خودمون

یک پیر چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 http://arshadane.persianblog.ir

بهله زیاد...
چشــــم ولی قول بدید تا پایان نامه من شمام همونجا باشید .
اونوقت طراوت میگه چرا میگی مادر خوب همین کارای خانوادگیته دیگه هی هی باعث احساس مادرانه میشه.

باشه حتما قول قول تو فقط بیا

فاطمه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:00

اتفاقا قشنگی این کتابا به همین موارد بوقیشون هست والا به خدااااا

واقعا

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:07


.

.
هویجوری!

طراوت چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:08

قبلی من بودم!


یه ضعیفه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:02

بلی نگاه طراوتو ترک کردی چطوری هویجوری حرص می خوره

این طراوت می کشه منو

خودم جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:17

من یه دونه کتابشو میخوام، تولدمم ۲۷ دی ۶۸ه، بعد سانسور نشده باشه لودفن :دی

حتما حتما

حسام شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:25

هدیه کتاب.خیلی خوبه...اما نه دو تا.
راستی معنای Belladonna ، یه نوع گله؟

اگر توضیح بیشتری داری بیا وبلاگ بگو..چون اینجا قاطی می کنم کدوم پست سؤال کردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد