خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

ای جونم!

 

 

هر روز که می گذره احساس می کنم چقدر خوبه که ملت از تفکرات و درونیات من خبر ندارن و نمی دونن من الان دارم راجع بهشون چه فکری می کنم و چه نظری دارم و راجع بهشون چه قضاوتی می کنم! خوب اگه بدونن نمی دونم چی میشه شاید خوششون بیاد؛ شایدم بدشون بیاد! ولی می دونم که بدون عکس العمل نخواهند بود!

 

این آهنگ از اون خوشگل موشگلاست؛) 

نظرات 9 + ارسال نظر
یک پیر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:53 http://arshadane.persianblog.ir

تفکرات مثل پایگاه دانش ربات که بر اساس تجربه و تجزیه منطقی تغییر میکنه .اینکه هر چقدرم برای کسی توضیح بدیم یا نشونش بدیم معنی پیدا نمیکنه.اخه مفسر هرکسی فرق میکنه.اینجوریاست که موافقم همون بهتر که کسی نمیفهمه.
ای جونمممممممممم

مرسی واقعا خیلی خوب بیان کردی.من شاید به نظر خودم نگاهم به یک فرد خیلی دوستانه و خوب باشه ولی به نظر اون این قضیه فرق کنه ویا حتی برعکس.
ای جووونم

قیچی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:54 http://gheychee.blogsky.com

اتفاقا ایده خوبی هست که نظرت رو راجع به اطرافیان بگی
اصلا میتونی راجع به خوانندگان وبلاگت یه پستی بذاری و راجع به هر کدووم یکی دوخط بنویسی..اونچیزی که راجع بهشون فک میکنی...بی پرده
فاطمه اینکارو توو پیام نوروزیش کرده بوود.

می دونی تو دنیای نت فرق می کنه. من تو رو فالو می کنم چون خوشم میاد ازت وگرنه مجبور به ارتباط باهات نیستم ولی تو دنیای واقعی ارتباطات زنده هست و گاهی نمی تونی مانع قضاوتت نسبت به طرفت بشی و اینجاست که اگه اون بفهمه تو نظرت چیه شاید بره و دیگه پشت سرشو نگاه نکنه شاید بخواد ازت سواستفاده کنه و به همون نسبت ممکنه تو رو بیشتر از قبل قابل اعتماد بدونه. پس همون بهتر که مخفی مونده. ممنون از ایده ت.حتما عملیش می کنم.

طراوت جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:55

میدونم منو خیلی دوس داری
چون منم عااااااااشقتم

این یکی هم محض احتیاط >

یه ضعیفه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:05 http://zaiiife.blogsky.com/

الهی ذلیل نشی بلی که با این آهنگت مسبب حرکات ناموزون تو ما شدی

نووووش جونت. خوشحالم که خوشت اومده گلم

خودم جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:15

ولی من میدونم که چقدر دوسم داری :)

من که خیلی دوست دارم جات خالی امروز رفته بودیم بیرون همش به یادت بودم و به بچه ها می گفتم کاش تو هم اینجا بودی. یه ذره برو بیرون بچرخ که من همش اینطوری به یادت نیفتم

a3mooni جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:39 http://a3mooniha.blogfa.com

webloge jalebi darid...

ممنون از نظر لطفتون

فاطمه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:16

ترجیح میدم راجع به آدما مثبت فک کنم و دوسشون داشته باشم
مجازی بودن و حقیقی بودنش برام فرقی نمیکنه و اجازه نمیدم از کسی پیش من بد گفته بشه حتی اگه حقیقت داشته باشه

خیییلی قشنگ بوووود .ای جووووووووووون

می دونی بارها شده که این جرقه ی این فکر تو ذهن من زده شده که خوبه که طرف نمی دونه نظر من نسبت بهش چیه! مثبت فکر کردن راجع به طرف عالیه
فدای تو

طراوت سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:48 http://nabeghehaye89.blogsky.com

این آهنگ ای جوووووونم خیلی باحال بود بلادونا.
عاشقش شدم

فدای تو گلم منم عاشقتم

حسام شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:20

آره واقعاً بدون عکس العمل نمی مونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد