خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

مهد کوکک

یه پسر عمو دارم 

ببخشید خب خیلی باحاله این بشر آخه 

اسمش پویاست. ۳-۴ سالشه. 

به داداش میگه جاجاش!! برای همین معروف شده به جاجاش :دی 

چون خونشون دو تا خونه اونورتره؛ گاهی میریم دنبالش که بیاد و یکم چل چلی کنه برامون دلمون باز شه 

۵ شنبه اومده با یه عشوه ای میگه : من فردا میخوام برم مهد کوکک!(همون مهد کودک!)  

منم با عشوه گفتم: اِهِکی! فردا که تعطیله!! 

یه نگا کرد و یه خورده فکر کرد؛ بعد دوباره با عشوه گفت: ولی من مییییییرم!!(مدلش شبیه این بود که داره پُز میده!) 

 

دیشب رفتم دنبالش میگم بیا خونمون. میگه: منم نیمیام!! کلن جمله بندیش بر فناست:)  

 

به ح میگه خ! یه سری از جملات دلکش پویا: دیشب جاجاشم گفت خمبگر(همبرگر) بخور! یا چرا رو فرش با کفش می آیی؟! یا دیشب ظهر؛ ما خوابیدیم تو خونه مون!!! 

کلا تمام کاراشو دیشب انجام میده =))

 

دو سه ماه پیش از خونه فرار کرد! بعد رفته یه پلیس پیدا کرده که بره بغلش و بهش آدرس بده. آخرشم به هدف شومش رسید! ولی جون باقیه رو درآورد 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
نون الف پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 http://lore.blogsky.com

آهنگ Resistance از Muse
اینم لینکشه :

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://setistar.persiangig.com/audio/Muse%20-%20Resistance.mp3



:)))) ای جانم چقد با مزه اس :))))

مرسی ندا جونم عزیزم :**** آره خیلی :))) کِرکِر خنده اس

فاطمه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:17


واای چه با حال...
نسترن بعضی حرفاش این مدلیه...مثلن میگه:محمد منو افتوند
به جای: محمد منو انداخت...

:))))
وای خییییییییلی با نمکه. عشق میکنم با این مدل حرف زدن بچه ها

قیچی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:19

چرا کامنتهای من نمیاد؟

قیچی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:22

متین ما هم دیروز میگفت فلان چیز رو اندازیدی زمین (یعنی انداختی زمین)
...
من بچه بودم به "ر" میگفتم "ل"
حالا ملت چپ و راتست به من می گفتن بگو دووور...بگوو دووور
والا اگه می خواستن من اوون کلمه ی بی تربیی رو بگم اگه درخواست می کردن می گفتم. دیگه اینقدر لازم نبود زحمت بکشن گولم بزنن.
ضمنن توو گفتن سین هم مشکل داشتم که کماکان تا حدودی این مشکل به قوت خودش باقی هست.

اندازیدی! :)))

خیلی باحال بوده. راست میگیا! ملت چرا گول میزدنت دیگه! :)
در حال حاظر سین رو یه چیز دیگه تلفظ نمیکنی که ایشالله؟! :O

از دست تو :)))

قیچی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:27

در مورد انتخابات هم بگم اینجا قالی باف داره خودشو جر میده بس که خرج کرده. ستاداش همش شیرینی و سن ایچ پخش میکنن جلو خیابون. دیروز می خواستم با لگد بزنم زیر میزی که رووش شربت چیده بوودم. حالم بهم می خوره. کلن بدم میاد از این که جلو ماشینا رو میگیرن چیز میز میدن.
...
خونواده همه روحانی هستن. بابا هنوز مردده ولی روحانیو قبول نداره. اداره هم 95 درصد روحانی هستن. ولی بعضی فامیلامون که واسه جلیلی دسمال دست گرفتن نکبتا.
...
رفقا خیلیاشون رای نمیدن.
اما کلن من اگه شنبه جلیلی با 25 میلیون رای از توو صندوق بیرون بیاد تعجب نمی کنم چون از اینا همه چی بر میاد جز دو رکعت نماز
با اینحال فک کنم بازم مشارکت تنها روزنه ی امید ماست.

میدونی اگه مردم مشارکت کنن و تعداد رای های ر.وحانی زیاد بشه دیگه نمیتونن یکی دیگه رو جاش بزارن. چون دفعه قبل پیشبینی این آشوبو نکرده بودن!اگر مردم مشارکت نکنن و بخوان به حالت قهر رای ندن بعید نیست که بلکه صد درصد جلیل.ی میاد و یکی دو ماه بعدشم واویلا...قالی باف هم احتمال زیادی هست که انتخاب شه. شایدم به جای جلیل.ی قالی باف بیارن بالا! به قول تو هر چیزی ممکنه...

الب جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:17

جالبه...چون ترکای ترکیه برعکسن!! به جای خ میگن ه مثلا به خط میگن هات!!!
...
بعد از اون بنده خدا این مشهدیا گذاشتن پشت کار که هر جور شده رییس جمهور بشنا!!! :)

خو این پسر ما که ترک نیست! فقط نی نیه :))
نه نمیشه اینو گفتن. این حرف یه عده ی حداقله. وگرنه اکثرا با مردم هم پا هستن :)

فاطمه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:03

میگم طراوت من هنوزم نمیتونم کلمه ای رو که "ل" و "ر" رو پشت سر هم داره بگم،یعنی ضایع .. هرکی میخواد اذیتم کنه میگه بگوو لرر هاردی...حتی نوشتنش هم برام سخت بوود..

:)))
خدایا از دست تو فاطی! اون قضیه ی پست پیشتاز رو شنیدی؟
یارو میره اداره پست بعد نمیتونه بگه "پست پیشتاز" میگه "پشت پیستاژ"(اگه اشتباه نکنم!) بعد بندگان خدا مامورا همش میگن این پیستاژ کجا هست که تو میخوای بری پشتش آخه؟!!! =))
مراقب باش ازین سوتی ها ندی p:

لی لا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:15 http://halogen1983.blogfa.com/


سلام طراوت جون! خوووووووووووووووووبی؟

اینقده باحاله وقتی به ح میگن خ! خواهرزاده من که 3ماه دیگه 4ساله میشه به تفنگ میگه تخنگ به چطوری هم میگه چچوری قبلنا به ف میگفت ش! یه قضایایی داشتیم سر تشخیص شیر از فیل! چون هردوشون از نظر اون شیل بودن! ولی یکیش عاج داشت، یکیش عاج نداشت

سلام لیلای خوبم عزیزم. تو چطوری خانوووم؟:-*
خیلی باحاله میدونم. الهی من دورش بگردم چه بانمک :))) شیر و فیل نداره که! هر دو یه جورن! :)) دختره یا پسر؟

لی لا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:44 http://halogen1983.blogfa.com/

پسره
اسمشم مشتباس(مجتبی)

اوخی خیلی باحاله. خدا حفظش کنه :)

هانیه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:09

سلاااااااااااااام عزیزچیم
بهش میاد خیلی بانمک باشه
البته خودتم بانمکی جیجری

سلام خانوم گل!!
اها بانمکه خیلی :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد