خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خنده و گریه

نمیدونم این کلیپه راجع به سبد کالارو دیدین؟ یا احیانا شنیدین؟

کِرکِرِ خنده و زار زارِ گریه است بخدا!

طرف با حالت شکایت و عصبانیت، زنگ زده شبکه خبر بلاد خارجه(اونور آبها) میگه: آقا ما از کله سحر، رفتیم تو ای صف تا خود عصر! لنگم داغون شد، سرم ترکید، خسته و پوکیده شدم، و فلان و بهمان. بعد که آخرش نوبت به من رسید، میبینم سه چهار تا نایلون دادن دستم که توش پنیر و برنج و گوشت و مرغ و ....(اقلام سبد کالا) رو داره! گفتم پس کو سبدش؟ من این همه تو صف وایستادم یه لنگ پا، این همه خسته شدم، که شما سبد کالا به ما بدین بزارم پشت موتورم بچه امو بزارم توش ازینور بریم به اونور!!!!! نیومدم که این نایلونارو تحویلم بدین!! 

مجریه که شوک شده بود! میپرسید آقا اقلامی مثل پنیر و... رو دادن بهتون؟ یارو گفت آره خب. ولی سر ملت رو گول زدن! از سبد خبری نبود! همه گول خوردیم!!! :)))))     :((((((

بعد مجری باهاش خداحافظی کرده یهو یکی دیگه از لرستان زنگ زده میگه من با حرف این هموطنمون موافقم! آقا باید وقتی میگن سبد کالا، سبدشم بدن که بتونیم ازش استفاده کنیم! من فکر میکنم سبدشو خود مغازه دارا برمیدارن، فقط وسایل توشو میدن به ملت!! این دزدیه....

خلاصه مجریه نمیدونست بخنده یا بگریه! فکر کنم الان حالت شما هم همین باشه 

نظرات 3 + ارسال نظر
صحرا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:30

سلاااام بر طراوت جونی خودم.خوبی گلم؟ به نظرم کلیپو جدی نگیر ، ساختنش که هموطنان نابغه ی مارو ضایع کنن .وگرنه ما تو مملکتمون همچین آدمایی داریم؟!!!

سلام گلم. خوبی بانو؟
بابا صحرا جون، داریم بخدا داریم! بعضی از مردم اینقددددر ساده ان که نگو

belladona سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:12

سلام دخملی خوشگل و ناز خوبی عزیزم ؟رفیق روزای خوب آخی عیدت پیشاپیش مبارک عزیزم به بوس تف تفی به همراه یه کامیون گل

سلام بلی جونم :-**
نمیشه تو اون آب لب و لوچه تو جمع و جور کنی بعد منو ماچ کنی؟!
عزیزم عیدت مبارک. امیدوارم تو این سال جدید، که میدونم یکی از بهـــــــــترین سال های زندگیته شاد و سلامت باشی.
ماچ بوزورگ

قیچی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:20

سال نو مبارک... ایشالا سبد کالاتون پر از سلامتی باشه (آیکونه شعار زدگی)

سال نو بر شما و خونواده ی عزیزت هم مبارک

الهی آمین.
ایشالله برای همه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد