خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

شهرزاد

عاقا این سریال شهرزاد منو از کارو زندگی انداخت که!

الان میخوام قسمت 11شو نیگا کنم 

تازه شونصدتا مقاله دارم که باید در راستای انتخاب موضوع پایان نامه بخونم و از مهلت ارائه ب استادمم گذشته

اما به قول اون شاعر بزرگ گفتنی: کلاس ملاسو بیخیال! امشبه رو بابا بیخیااااال 

نظرات 4 + ارسال نظر
سحرگاه یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 20:47

نمیدونم چرا وقتی محوریت اصلی داستان روی شهرزاد نیست چرا اسمشو گذاشتن شهرزاد ، در حالیکه باید اسم فیلم رو میذاشتن مَلمَل

چرا میگی ململ؟تو چیزی میدونی؟!!
به منم بگو قول میدم لو ندم جایی

سحرگاه دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:11

آره.
آخرش قباد از شهرزاد طلاق میگیره فرهاد کشته میشه و قباد با ململ و آقل بزرگ با آذر ازدواج میکنه

چطور میدونی؟! حدس میزنی؟! :O

مریم....... دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:39

چطوووووری عشقووووو .... منم با تو موافقم طراوتی .... از نظر من شهرزاد بی نظیره...قسمت پونزدهش اومد امروز ....

آره هم اتاقیم تو بیمارستان با دوستاش دیده نامرد نکرده بیاره خابگاه دور هم ما هم ببینیم

قیچی جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:02

من فقط هموون صحنه ای رو دیدم که مصطفی زمانی و ترانه علیدوستی گریه می کردن و هر کدوم یه سمت قدم می زدن، محسن چاووشی می خوند عزیزم کجایی و فیلان و بهمان
حالم بهم خورد خفش کردم


اون صحنه مثلا رمانتیک بوده حسین! تو جناییش کردی چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد