خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

سلام من

سلام؛ فقط خدا میدونه که چقدر درس دارم و باید بخونم. اما به خاطر جبران زحمات بعضی ها یه پست میذارم.  اینم اولین پست من بعد از افتتاح وبلاگ:

امروز طبق عادت همیشگی بعد از صرف ناهار کلی بر سر شستن ظرف دعوا کردیم. آخر سرم منو belladona طبق روزهای گذشته ( و آینده) ظرفها رو شستیم(مطمئن باشید ۱۰۰٪ با میل و رغبت خودمون). بعد از انجام تکلیف روزانه ..........میخواستم  رو مریم آب بریزم،ملتمسانه گفت: نهههههههههههههههه این کارو نکن، اما در حین گفتن نهههههه چشماشو طوری بسته بود که نشون میداد تسلیم شده. من که اول واقعا قصد ریختن آبو نداشتم با این حرکتی که ازش دیدم، دلم نیومد نریزم و................  ریختم. 

 خیلی حال داد، جاتون خالی

نظرات 7 + ارسال نظر
من جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:37

ایول. خوب کردی ریختی! تو خوابگاه باید تا میشه کرم ریخت رو سر مظلوم

belladona شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:40

دست گلت درد نکنه سارا جون بازم از اینکارا بکن آفرین آفرین
حالا اون ماجرای ظرف شستن هم که انگار تبدیل شده به علایق شخصی ما

تنهاى شب شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:33 http://mhi12.blogsky.com

من از آمار متنفرررررررررررم!!!

من شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:34

تو...
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آمار عشقست

تنهاى شب شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:19 http://mhi12.blogsky.com

از هرچى فراوانى و فاکتوریل و واریانس و میانگین و کران پایین و بالا و سرشمارى و ریاضى و عدد و فرمول و کوفت و زهرماره بدم میاد!!!
عشق است کشاورزى!
عشق است ادبیات!!!

دکتر خودم یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:19

اه!
تو که نباید میریختی!
باید میگفتی خب عزیزم نمیریزم، بعد اون چشماش رو باز میکرد و مثل این کارتونای تلویزیون که پلک‌هاشون چند ثانیه یه بار، دوبار باز و بسته میشه نگاه‌ت میکرد و از رو کله‌ش هم از این قلبا میومد بیرون و میترکید، بعد اونوخ یه دفه میریختی که هیجانش هم بیشتر شه

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:20 http://fatimapic64.blogsky.com/

چقدر شیطونین شماها
کل وبلاگتونو خوندم و کلی خندیدم

طراوت: (چون میدونم ممول حالا حالاها نمیاد این تو من جفابتو میدم دوس جون)
جدیییییییییییییییییی؟ همه ی همشو خوندی؟؟! همه ی همه ی همه؟؟! میسی گلم از تعاریفت
ولا چی بگم! سعی میکنیم مودبانه شیطون باشیم اگه بشه!
بازم بیا پیشمون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد