خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دوس جون بلادونا قشنگه

من که خونمون نزدیکه. میتونم فرتوفرت اونجا باشم. معمولا۲ هفته یه بار میرم. باقی دوستان هم با این که خیلی نزدیک نیستن اما کم نمیارن و روی جعده رو(همون جاده ی خودمون) حداقل ماهی یه بار سفید میکنن. اما...اما این بلادونای قشنگ از عید که اومده تو خوابگاه ریشه دوانده! اونم چه ریشه دواندنی!! با چماق هم راضی نشد بره خونه. چرا؟ چون یه چیزیو برداشته!!!!! کسی نیس بگه اخه دختر نونت کم بود آبت کم بود آخه..... 

اون چیزی که برداشته خودش میگه اسمش طرحه! مدلش اینه که هر روز باید برن ۱۰ تا موش خفه کنن ببینن نتیجه چی میشه! 

خوش به حال خودم که رشتم آماره. قتل متل تو کارمون نیس.

نظرات 6 + ارسال نظر
belladona شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44

آآآآآآآآآآآآی گفتی نازنین.بیا تو داد دل منو بستون
این شعر هم تقدیم به تو به مناسبت ساختن این آشیونه!خودم گفتم همین 3 نصفه شبی:
تو که وبلاگ می سازی و لباسای مارک دار می پوشی
یه وبلاگ دیگه بزن تورو خدا سایه نزن!

belladona شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53

خدااااااااااااا منم می خوام پست بذارم(گریه خفن)آخه تا کی امتحان (هق هق)
خرررررررپفففففففففف
مشترک گرامی خل شده

neda joon شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02

خاله ی منو بفرستین بیاد خونه دلم براش تنگ شده

تنهاى شب شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:35 http://mhi12.blogsky.com

مشترک گرامى از اولشم خل بود!!!

دکتر خودم یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:16

اصن ما بالذات همه‌مون میخوایم مرزهای علم و دانش کشور رو گسترش بدیم

بلادونا:من شخصا تا کابل دارم می برم مرزا رو

محمد شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 http://lifeismusic11.blogfa.com

چرا نظرات اینجا ثبت میشن ؟کاش میشد نظر گذاشت و خونده نشه

بعله اینجا آزادیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد