خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

احوال عضو عضلانی تو خالیتون چطوره؟

یاهو 

اصلا این استاد ما اینقده باسواده که نگو همه اینو می دونن. حالا شما فکر نکن این علم و اعتباری که ایشون واسه خودشون دست و پا کردن همینطوری بدست اومده؛ نه خیر برای بدست آوردن اینا خون دل خوردن و هزینه دادن و حالا حالاها به گردن این جامعه علمی حق دارن. اینا رو گفتم که بگم ایشون در زمینه تخصصیشون اگه حرفی می زنن ًٌٍُْ|کXژV‌Nء><؟|؛:«»ةآأأإییئؤؤ~!٬٬٬ببخشید داشتم می گشتم دنبال ویرگولبله ایشون اگه الان یه حرفی می زنن پشتش هفتاد من سند و کتاب هست. طبق معتبر ترین تعریفی که ایشون از قلب ارائه دادن من دیگه نظرم راجع به قلب و عشق و دوست داشتن در شرف تغییره. اصلا شما هم بخونین این تعریف رو نظرتون دگرگون میشه:  

عضو عضلانی تو خالی که با انقباضات خود خون را از وریدها به داخل شریانها می راند

پی نوشت: شما هم احوال پمپ عضلانی توخالی منو بعد از امتحان قلب ازم بپرسین

نظرات 3 + ارسال نظر
شیوا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 http://shiva.blogsky.com

هر چیه از استاد ما بهتره ، چون فقط درس میداد و تحقیق علمی می خواست تازه اونوقت تو درس دادنش ام حرف بود چون از هر 10 تا جمله اش یکیش فعل داشت اونم بی ربط
در ضمن دکترای مرمت تابلو های نقاشی داشت از فرانسه ، ولی نمی تونست یه خط صاف بکشه

باهات احساس همدردی می کنم٬عزیزم من از اون مدل استادا هم داشتم و هم دارم
ولی از حق نگذریم این استاد ما(استاد تمام هستن)علاوه بر سواد و اعتبارشون واقعا شایسته و با اخلاق هستن.
این یه تعریف فیزیولوژیک از قلب بود

شیوا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 http://shiva.blogsky.com

دیگه خودتون حدس بزنین با این استاد اوضاع و احوال عضله هامون چه جوری بود ------^------^-------_-------------_-^------^-------- ( نوار عضو عضلانی در آون زمان )
خدارو شکر تموم شد

دکتر خودم سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:44

این تعریف رو که نوشتی یاد این جکه افتادم که «سوال امتحان فلانیا! (هوی! من روشون غیرت دارم! توهین نکن!) ۱۲۴هزار پیامبر را با رسم شکل نام ببرید»

خدایی بخند، بامزه بود :دی


وای خدایی از اون سوالا که فراووووون.بچه ها میگن الانه که استاد بگه فیزیولوژی خون رو بنویسید(۰.۲۵)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد