خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

سخن روز

 
 
از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟
گفت : چهار اصل
۱- دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم 
۲- دانستم که خدا مرا میبیند پس حیا کردم
۳ - دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش کردم 
۴ - دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم 

نظرات 5 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:32 http://nedaiefarda.blogsky.com/

سلام
خوبین؟
بر و بچ شما تو کدوم شهر دانشجویین؟
اگه تهرانید میخوام منو راهنمایی کنید
چون منم سه ماه دیگه میام مهمون شما بشم

سلام
ممنون، شما چطولمطولی؟
تبریک فراوون. ایشاله موفق باشی.
ما دانشجوی تهران نیستیم عزیزم، ولی اگه کمکی از دستمون بر بیاد در خدمتیم.

belladona سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:39

دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم
امشب وقتی ما نابغه ها به این نتیجه رسیدیم که باید فردا از اینجا بریم و من باید اسباب اثاثیه م رو جمع کنم و از همه مهمتر اون استیکی نوت ها رو از در و دیوار اتاق و تختم بکنم یاد مرگ افتادم که یه روز هممون می میریییییییییییییییم(گریه شدید حضار)

آآآخخخخخخخخخخخخخخخ........
آره، یادم نبود
بلادونا جونم حالا چی کار کنیم؟!!! من نمیخوام....

ندا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:57 http://nedaiefarda.blogsky.com/

اگه بابت همدردی با ماست؛ سپاسگذارم.
اگه نه؛ چرا( ) عزیزم؟!

نازنین چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:23

بابا اشک مارو دراوردین.
خب همه یه روز میرن. دیدید من چه بچه خوبی بودم خودم زود رفتم

برکه چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57

حرفای حکدمانه
ولی کار منو که دیگری انجام میده
همیشه بلادونا کلیدم بر میداره تا جا نمونه

اینو که خودم در جریانم.
در شما صدق نمیکنه گلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد