خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

بعد از امتحان خواب می چسبه

 بعد از امتحان خواب می چسبه

 

تمام تصوری که من شب امتحان برای بعد از امتحان دارم تختم هست که شیرجه می زنم توش و بیهوش میشم. گرچه تو خوابگاه این اتفاق صدق نمی کنه و تازه وقتی از امتحان بر می گردی اول شلنگ تخته انداختنه البته دور از جون شوما 

نظرات 3 + ارسال نظر
صحرا چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:30

آی گفتی
منم همین الان امتحان دادم اما به جای شیرجه زدن تو تخت
پریدم پای لپ تاپ و چسبیدم بهش

آخ گفتی من هنوز از دیروز که امتحانو دادم یه خواب درست و حسابی نداشتم

دکتر خودم چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:59 http://porpot.blogsky.com

پس فیلم دیدن کجا نقش خودش رو ایفا میکنه؟
نمیخوای بگی که تو خوابگاه فیلم نمی‌بینی؟!

آخه تو که نمی دونی ماجرا از این قراره که من بلافاصله بعد از امتحان میام خوابگاه تا درس بخونم واسه امتحان بعدی و اینه اوضاعمون.وای به حال روزی که بخوام واسه فیلم و سینما و ددر دودور برنامه ریزی کنم که دیگه اونوخ باید فاتحه درسو خوند

برکه چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:43

اگه برکه باشی و َََُِدرس نخون باش ی و در طول ترم لای جزوه رو باز نکرده باشی و شب امتحان تا ۶ صب بیدار باشی و سرجلسه از بیخوابی گیج بزنی
وقتی از امتحان برگردی تخت میخوابی


عوضش سر این بیوفیزیک داریم جبران می کنیم جفتمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد