خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

تو را من چشم در راهم طراوت جون

 

 2,3روزه که رفتی اما انگار همین دیروز رفتی 

دیگه بدون تو چطور به زنبورا نگاه کنم ,چطور عسل بخورم ,چطور به گلا نگاه کنم ,گلایی که ازشون شهد می چیدی,چطور به شیشه عسل خالی تو نگاه کنم (همونو می شستی یا مینداختی),بدون تو به کی میتونم بگم زنبور عسل من

همه اینا یادآور تو اند 

تو یک زنبور زرد نبودی که بشه راحت فراموشت کرد تو یک زنبوز عسل بودی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
belladona چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:49

تقدیم به نازی:
گل سرخ و سفید آبی نمیشه
دل من از دوریت خالی نمیشه
برکه جون غصه نخور خوب این شتریه که در خونه همه می خوابه.نازنین رفتنی بود دیر یا زود

نازنین: هییییییییییی بیا و دوست بزرگ کن!
اینم شعر بود باز تو گفتی
؛دل من از دوریت خالی نمیشه؛ ینی اصلا دلتنگ نیسی
هییییییییییی

نازنین چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:34

بابا لو نده دیگه دختر کاراتو
ولی خوشمان امد. خیلی باحالی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد