خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

معتاد! بدبخت!

 دارن می برنش واسه ترک!

 یک جمله راجع به اعتیاد بنویسید:

نصفه شبی وقتی همه خوابن و تو داری درس می خونی بعد یهو چشم وا می کنی و می بینی معتاد شدی و نمی تونی یه نیم ساعت دوام بیاری و باید حتما مواد بهت برسه  و میدونی که اراده ترک نداری و میری لپ تاپت رو که چهل و پنج دقیقه ست خاموش کردی رو روشن می کنی و شروع می کنی به وبگردی و اونوقت آروم میشی و میری می خوابی در حالیکه امروز سر جمع نیم ساعت بیشتر درس نخوندی و چند روز دیگه همه اینا یادت میره و میری رو منبر که آآآآآآآآآآی چرا ما پیشرفت نمی کنیم!

نظرات 7 + ارسال نظر
طراوت پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02

هههههی شیکار میکنی داداششششش!
خب لومون نمیدادی دیگه
ما که تو خونم دش بردار نیشتیم

به به طراوت جان!شه عژب اینورا؟والله شی بگم داداش دیگه نتونستم مقاومت کنم.ولی اعتیاد جرم نیست بیماریه. هلپ می پلیژ

صحرا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:42

خوشبحال خودم که معتاد نیستم
تورو هم ترک میدم گلم غصه نخور

خوشبحالت قدر بدون.ولی دروغ چرا هر کی ندونه من که می دونم تو معتاد دانلود آهنگ و فیلم از اینترنتی

صحرا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:50

من و دانلود آهنگ محاااااله

تو اینترنت گشتن مث خواب وخیاله

دکتر خودم پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:11 http://porpot.blogsky.com

منم

باید یه پسورد بذاری رو سیستم کلیدشم قورت بدی!تنها راهش همینه

برکه پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:36

فک کنم کم کم منم دارم معتاد میشم
آخه همه س ها رو ش میگم
حالا چیکار کنم
چه خاکی توی سر کنم

آره تو هم معتاد شدی بدبخ شدی ای معتاد ای بد بخ

حسام شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:53

ای بابا...

چه تلخه.

' چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:05

یه وبلاگ باز کردی فکر کردی نابغه ای

الان یه بچه ی 8 ساله وبلاگ درست میکنه برا خودش بعد تو اسمتو گزاشتی نابغه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد