خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

رویا

 

رویاهایت را فرومگزار 

که بی آنان 

زندگی را امیدی نباشد 

و بی امید 

زندگی را آهنگی نباشد 

ما محکومین به زندگی خیالی هستیم و شاهد مرگ 

آرزوهای دیرینه 

ولی به قول سهراب: 

تا شقایق هست 

زندگی باید کرذ...

نظرات 4 + ارسال نظر
belladona جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:10

هییییییییییییی
عصر جمعه ای دلگیر هست و دلگیر تر میشه وقتی فردا امتحانه و دلگیرترتر وقتی شام نداری بخوری

یعنی برداشت تو از متن سنگین من همین بود
نداشتن شام؟

memole جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:10

با تشکر از فرصتی که دروس در اختیارم قرار دادن؛ خطابم بلادوناسن، که طبق معمول رفته تو اتاق که درس بخونه، اما ای addict من میدونم پای لپ تاپت نشستیو وبگردی میکنی( البته پیش خودمون بمونه) یه خبر خوشایند برات دارم.
امشب شام داری گلم. صحرا داره ماکارونی میپزه....

belladona جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:00

اوا خواهر پس چی بود منظورت؟مگه مهمتر از شام هم هست تو این موقعیتوالله من که دیگه برداشت دیگه ای ندارم از پستت

golnoosh دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:42 http://imm0rtalgirl.blogfa.com

آخی سلام.الان که فک میکنم میبینم که آره تو راس میگی.من هیچ وقت نمیخام دانشگاه شهرستان بیفتم .میدونم چی میگی.ولی به نظرم هم اتاقیای خوبی داری.ممنوم که اومدی پیشم

هم اتاقیام ماهن
من چاره ای نداشتم
خیر سرم میخواستم دانشگاه مادر قبول شم
مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد